V průsmyku Khardung La, ve výšce 5300 metrů nad mořem byla vyfocena finální verze Himalayanu 750. Royal Enfield s ním chce konkurovat zejména cestovním endurům střední třídy.

CFMOTO 800MT, Voge DS900X, nebo QJ SRT800, to budou přímí konkurenti připravovaného Himalayanu 750. Ten nemíří do těžšího terénu, má ale přinést zejména cestovní ambice.

hi71

Fotky prototypu se proflákly již před několika měsíci. Při porovnání těchto fotografií je zřejmé, že se nejedná o tentýž stroj a je zřejmé, že Royal Enfiled má rozsáhlejší testovací flotilu. Přestože jsou plasty ještě polepeny fólií, je vidno, že jsou u povícero testovaných modelů shodné a tak se bude jednat už o jejich konečný tvar.

hi75

hi72

Tentokrát se jedná o cílený "únik", protože u motorky pózuje CEO Royal Enfieldu B. Govindarajan. Společně se šéfem designu, angličanem Markem Wellsem, který se nechal vyfotit na prototypu připravovaného elektrického cendura HIM-E. 

hi73

hi74

Himalayan 750 potvrzuje cestovní potenciál, vyplývající z kombinace 19palcového předního a 17palcového zadního kola, se kterými se nepočítá do těžšího terénu.  U HIM-E je to právě naopak. Testován je na enduro podvozku od Öhlinse, s koly 21 a 18 palců, takže by zase mohl být více potentní v těžším offroadu.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Očekává se, že jak Himalayan 750 tak HIM-E budou představeny na podzimním veletrhu EICMA v Miláně.