QJ se hodlá svézt na vlně populárních lehkých jednoválcových dualsportů, kterým v našich podmínkách vévodí Honda s modely CRF 300L a CRF 300 Rally a také Voge 300 Rally. QJ se proti nim postaví ve stejné objemové kategorii.
QJ má bezesporu dost zkušeností se stavbou cestovních endur, kterých má v nabídce celkem 13 modelů. Jeden z nejnovějších je SRT 300 DX, který z objemu 292,3 ccm vykouzlí 29 koní při 9000 otáčkách a 24,5Nm při 7000 otáčkách.
Vrtání 78 a zdvih pístu 61,2 milimetrů evokuje, že se jedná o stejný základ, jaký má i motor modelu CFMOTO 300NK a nebo také Voge 300 Rally či Rieju Aventura 307 Rally. Všechny tyto čtyři stroje mají zcela stejný objem, vrtání i zdvih a tak zřejmě využívají shodných, běžně (a levně) dostupných mechanických komponent. Pro dosažení mírně vyššího výkonu motor QJ točí více otáček. QJ je poměrně skoupá na jakékoliv materiály. Oficiálně poskytuje pouhé dvě fotografie, ale alespoň poměrně rozsáhlou kolekci technických specifikací.
Z nich můžeme vyčíst, že s rozvorem kol 1455 milimetrů je delší než Voge 300 Rally a dokonce o pár milimetrů delší než výše uvedená Honda. Víme i hmotnost, která s plnou nádrží činí 157 kilogramů, přičemž v nádrži je pouhých 10 litrů paliva.
Stroj má ty "správné" kola, tedy o průměru 21 a 18 palců, z výroby obuté do špuntových pneumatik. O podvozku QJ zcela mlčí - píše jen že je (překvapivě) teleskopický. Nevíme zda-li a jak je nastavitelný, ani nevíme zdvihy odpružení. Můžeme se orientovat podle světlé výšky, která je 275 milimetrů. Podvozek by tudíž mohl mít zdvih kolem 250-260 milimetrů. Sedačka má být ve výšce 890 milimetrů.
SRT 300 DX se zcela jistě objeví jak v Evropě, tak v České republice. O ceně si prozatím štěbetají vrabci na střeše, že by měla být v Evropě kolem 4350 dolarů. V našich podmínkách by se tudíž dalo očekávat, že by mohla oscilovat v rozmezí 110-120 tis. Kč.