Přestože je Tuareg 660 dvouválec s hmotností atakující 200 kilo, v poslední Hellas Rally totálně zametl s mnohem lehčími a obratnějšími stroji.
Aprilia Tuareg 660 Rally tak můžeme najít na prvním, třetím a pátém místě. Na druhém místě se umístil Julien Jagu na Triumphu RX450, na čtvrtém potom Thomas Zoldos na Betě 430.
Příčku nejvyšší opanoval Jacopo Cerutti, třetí byl Marco Menichini a pátý Francesco Montanari. Všichni na strojích Aprilia Tuareg 660.
Do Top10 se vešly ještě jedno Kove 450 Rally, jedno Kove 800X, jedna KTM 450, jeden Gasgas 350 a a ještě jedna Beta 430.
Pro Aprilii se jedná o nebývalý úspěch, který navazuje na úspěchy předchozí - dva roky po sobě vyhrála Africa Eco Race.
Hellas Rally 2025 měla šest etap. Souhrnná délka tratí byla více než 1200 kilometrů a účastnilo se jí kolem 200 závodníků.
Jacopo Cerutti dojel 16 minut před druhým účastníkem Julienem Jagu, který jel na zcela novém Triumphu 450 - což je také vynikající výsledek pro samotný Triumph.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Motocykly Aprilia Tuareg Rally jsou tovární stroje, připravované v kooperaci s ladičskou firmou Guareschi Brothers GCorse. Vycházejí ze sériově vyrobeného modelu a GCorse se podílí na snížení hmotnosti, upgrade a ladění podvozku a naladění motoru. Spolupracují s nimi samá zvučná jména, jako je Ergal, či SCproject.