Již úvodní fotografie napovídá, že tohle nemůže být oficiální počin továrny z Milwaukee. Na druhou stranu, jakkoliv je tato stavba amatérským počinem, na jejím zpracování není amatérského vůbec nic.

Těžko říct co bylo základem celého stroje. Stroj je totiž od základu plnou stavbou, včetně vlastního rámu a kyvné vidlice. Motor mu propůjčil Harley Davidson Sportster z roku 2003, který byl taktéž výrazně přepracován. Instalován byl NRHS kit 1250 ccm a doplněn ostřejšími vačkami Andrews N4.

Jim Carducci si vytvořil 2D model v AutoCADu, ve kterém si navrhl umístění motoru do rámu, geometrii řízení, ideální sklon hlavy řízení pro ideální závlek a stopu cestovního endura. Z polystyrenu si vymodeloval nádrž, kterou mi vyrobil Ewan Wilcox, který je také autorem hliníkové kyvné vidlice. Sedačku vyrobila na zakázku firma Corbin - specialista na sedačky. Podvozek je jak jinak než Öhlins a výfuk je opět ručně vyroben. Kosmetika kolem, jako jsou ovladače, světla, nebo blinkry je poté nakoupena v běžné obchodní síti.

Příjemné na celém výsledku je, že SC3 Adventure byla několik dní vystavena v dealerství HD v San Jose a za tu krátkou dobu složilo několik zákazníků zálohu na pořízení tohoto stroje. Zá se tedy, že Carducci SC3 Adventure nebude jedinou zářící hvězdou a že jich bude po světě jezdit několik kusů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY