KTM ukázala vylepšené KTM 690 Enduro R a 690 SMC R pro rok 2021. Motor nyní plní veškeré požadavky pro emisní normu Euro 5.

Produktový manažer KTM Joachim Saurer sdělil:

Model LC4 byl vždy silnou součástí modelů KTM 690 ENDURO R a KTM 690 SMC R. Právě proto jsme byli schopni nadále vyvíjet oba motocykly tak, aby byli speciální součástí našeho portfolia KTM. Našli jsme způsoby, jak poskytnout jezdcům vzrušující a vylepšený balíček vylepšení pro rok 2021, který udržuje tyto motocykly jako reference ve svém segmentu. Jsou jedinečné svými vlastními zvláštními způsoby a my je chceme stále dělat stejně vzrušující.

Vylepšení KTM 690 Enduro R pro rok 2021

Motocykl je vybaven  náklonovým ABS, offroad ABS, kontrolou trakce a citlivou regulaci prokluzu motoru a s možností individuálního nastavení pro jízdu v jakémkoli terénu. Je také vybaven odpružením WP XPLOR, jež je přizpůsoben speciálně pro tento model z řady Enduro. Odpružení zajišťuje přilnavost a dodává řidiči motocyklu jistotu. Motor má výkon 55 kW (74 koní) s točivým momentem 73,5 Nm. Díky tomuto výkonu je motocykl vhodný i pro rychlou jízdu na asfaltu.

Nový model pro rok 2021 si zachoval mnoho vytříbených vlatností motocyklu a přináší některá vylepšení. Režim Street umožňuje dva druhy ABS na předních i zadních brzdách motocyklu.

Při nastavení off-roadového režimu se deaktivuje ABS na zadním kole, z důvodu zajištění spolehlivého brzdění v terénu s nízkou trakcí. ABS samo o sobě těží z nové jednotky modulátoru, která umožňuje lepší regulaci síly a rozložení požadované brzdné síly mezi koly. Lze jej také deaktivovat za jízdy a není již potřeba hardwarový dongle. Nový display nyní zobrazuje ukazatele otáček a zařazený rychlostní stupeň.

Vylepšení KTM 690 SMC R pro rok 2021

SMC má stejný motor jak model Enduro R. Je to supermoto s vysoce kvalitním rámem z chrom-molybdenové oceli, odpružením WP APEX, účelnou ergonomií supermoto a širokými elektronickými režimy ABS, jako je náklonové a režim Supermoto, který umožní brzdný smyk zadního kola.

Model 690 SMC R pro rok 2021 má také stejný modulátor ABS jako model KTM 690 Enduro R. Tento modulátor umožňuje vypínání ABS za jízdy.

Původní šroubovaný brzdový třmen předního kola Brembo P4.34 byl vyměněn za monoblokový třmen M4.32, který zvedá stupeň brzdného výkonu na novou úroveň.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Stejně jako model Enduro dostává KTM 690 SMC R kosmetickou úpravu vzhledu, který zvyšuje přitažlivost motocyklu.