Hned jak Honda v tomto roce uvedla model CRF450L, začaly se šířit informace že nezůstane pouze u toho a přibyde po vzoru CRF250L Rally i varianta pro delší dobrodružné výpravy.

Veletrhy jsou pro některé výrobce nutným měřítkem ohlasu zákazníků na své novinky. Podle reakcí diváků pak někdy dostane koncept zelenou do výroby. Doufejme že u této Aprilie tomu bude tak, protože tolik technologické elegance se tak často nevidí.

Předseda dopravní komise Alessandro Morelli předložil vládě návrh na zvýšení rychlosti na dálnicích na 150 km/h. Podle něj není vyšší rychlost problémem bezpečnosti a není důvod stát na místě, když je silniční infrastruktura lepší a lepší, stejně tak automobily a jejich bezpečnostní asistenti.

Kawasaki má úspěch s neo retro modely svých moderních strojů. A proč si hrát na neo retro, když má v nabídce W800? Ta už vypadala že se nám z trhu ztratí a ouha - je tomu naopak. Nejen že tady máme novou W800, ale hovoří se dokonce že přijde W1000.

Hard motorkáři slaví. KTM jim vrací do hry silnou a přece lehkou motorku se kterou se můžou projet Alpskými zatáčkami a po přezutí ji mohou vzít do těžkého terénu, nebo na motardovou trať.

Co se Yamaze nedá rozhodně upřít je fakt, že marketingovou auru kolem této motorky vybudovala velmi rozsáhlou. Tisíce koupěchtivých fanoušků čekaly na jakékoliv oficiální informace až se dočkali.

Vloni dala Ducati Diavelu do vínku motor s variabilním časováním ventilů. Letos mu přidává kubíky navíc, pár koní navíc a sportovnější model S ještě více vzdaluje tomu standardnímu.

V poslední době se nám tady rozšířil takový nešvar... teda, co to plácám. V poslední době se nám tady rozšířila taková báječná věc. A to taková, že lidé se čím dát tím méně bojí jezdit s velikými motorkami do terénu.