MV Agusta nepřestává zásobovat fanoušky malosériovými modely, se kterými budete na vyhlídce Grossglockneru zaručeně sami. MV Agusta RVS # 1 2017 je nejnovější počin vzniknuvší ze spojení MV Agusty a firmy CRC (Centro Ricerche Castiglioni). Cílem bylo vytvořit stoj na jedinečné úrovni zpracování a soudě dle fotografií se to povedlo.
Základem tohoto stoje je model Dragster RR, který byl na mnoha místech přepracován. Přidáno bylo nesčetně dílů, je vidět technická exkluzivita a rafinované zpracování. Srdcem stroje je tříválcový motor 800ccm disponující stádem 150-ti koní. Stroj se bude montovat ručně na separátním pracovišti v sídle MV Agusty ve Schiranně, poblíž Varese. Vyrobena bude pouze limitovaná edice. Cena nebyla prozatím zveřejněna.
Srdcem RVS #1 je tříválec, který dává 150 koní při 12800 otáčkách. Použitím lehkých materiálů se snížila hmotnost stroje na 150 kg, tedy o 8 kg oproti sériovému modelu Dragster. Motor je vybaven dvěma vstřikovači na válec a kliková hřídel rotuje proti směru jízdy. Zrevidována byla převodovka, která nyní obsahuje méně koleček a snižuje odpor o 47%. Quickshifter nahoru a dolů je u MV už samozřejmostí. Titanový výfukový systém splňuje závodní specifikaci a prozatím nemá schválení pro provoz na veřejných komunikacích. Protože ale motorka splňuje Euro 4, dá se to v brzku očekávat.
Přední podvozek od Marzocchi je navržen v souladu se zbytkem stroje - s jeho dynamikou a výkonem. Elektronicky nastavitelný s protiponořovací funkcí. Zadní tlumič Sachs je taktéž plně nastavitelný. Příhradový rám doplňují CNC frézované hliníkové panely. Standarně je dodávaný tlumič řízení. Přístrojová deska je připojena přímo k rámu. Tradiční brzdiče značky Brembo se zakusují do kotoučů Sunstar Batfly a kola značky Kineo byly pro MV vyrobeny na zakázku. Ty jsou obuty do pneumatik Pirelli MT 60 RS. Adaptivní světlomet je vybaven LED segmenty, které se rozsvícejí dle dynamického profilu stroje a jsou zahrnuty do inerciální řídící jednotky, kterou se volí i jízdní režim. Na pravé straně jsou další dvě LED světla, která může pilot ručně zapnou ve formě mlhovek.
Nádrž je ozdobena titanovou destičkou s vygravírovaným logem lebky. K motorce dostanete také RVS závodní kit, který obsahuje spoustu komponent upotřebitelných na okruhu.