Pro úplnost - připomeňme si fotografie, které pronikly na veřejnost v půlce loňského roku:
Poslední uniklé snímky již dávají poměrně zřejmou představu o vzhledu stroje. Podle všeho to vypadá, že Yamaha bude obuta do pneumatik 21/18. Na ranném prototypu byla ještě provizorní kyvná vidlice. Nový stroj ji má (zdá se) již ve finální podobě. Vpředu máme dvě koutoučové brzdy s axiálními brzdovými třmeny, kterým sekunduje axiální brzdová pumpa na řídítkách. Brzdové třmeny jsou (na tomto prototypu) shodné s třmeny použitými na staré Tenere 660. Pružení má na starost USD vidlice o průměru 43mm a zadní tlumič s přepákováním. Výfuk se přesunul kvůli nižšímu těžišti ke kyvné vidlici. Jezdec sedí na děleném sedle, zřejmě z důvodu jeho výškové polohovatelnosti. Přední část stroje si bere inspiraci ve vertikálním pojetí prototypové Yamahy T7 - světla nad sebou. Přístroje vysoko a kolmo před jezdcem předznamenávají přítomnost vysokého krycího štítku. Jezdec stojí na gumových stupačkách s nášlapnými zuby - shodnými s Yamahou Super Tenere 1200. Jen pro úplnost - Tenere 700 bude využívat velmi povedený motor z Yamahy MT-07.