Na trh přichází první motocykl, za jehož vznikem je partnerství mezi společnostmi Bimota a Kawasaki.

bt1

Vyrábí se v továrnách ve městě Rimini a v limitované edici se vyrobí pouze 250 kusů.

bt2

Motor pochází se sportovního motocyklu Kawasaki H2. Čtyřválec o objemu 998ccm přeplňovaný odstředivým kompresorem má rozvod dvojitou vačkovou hřídelí nad hlavou, čtyři ventily na válec, a je chlazený kapalinou. Tento motor je schopen vyvinout maximální výkon 172 kW (231 koní) při 11500 otáčkách za minutu. Díky náporovému sání je výkon motoru za vysokých rychlostí až 180 kW (242 koní). Maximální točivý moment je 141 Nm při 11000 otáčkách za minutu.

bt3

Tesi je známá kvůli nahrazení tradiční vidlice předním kyvným ramenem a kvůli integrovanému řízení do náboje předního kola. Rám je vyroben z předlitkových hliníkových desek se strukturou omega. Motocykl je obestavěn nemalou mírou karbonu a má také mnoho CNC obráběných hliníkových dílů. Dále má aerodynamické přítlačná křidélka integrovaná do designu kapotáže, elektronické odpružení Öhlins EC 2.0, brzdové třmeny Brembo a mnoho dalšího.

bt4

Bimota oznamuje, že první kusy modelu Tesi H1 budou v prodeji od 1. října 2020. Cena začíná dle výbavy na 64 000 eurech.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Motocykl se prodává s homologovaných tlumičem výfuku, titanovým výfukovým systémem a dalšími speciálními díly, nástroji a příslušenstvím, které jsou zahrnuty v ceně motocyklu.

bt5

bt11

bt12