Rebelka dospěla a zdědila motor z modelu Africa Twin 1100.

Kombinace nadčasového vzhledu strojů kategorie „bobber“ a unikátního progresivního stylu zajistila modelu Rebel již v první sezóně prodeje okamžitou popularitu. V roce 2019 se Rebel stal třetím nejprodávanějším strojem kategorie custom v Evropě. Dostupný, praktický pro jízdu i pro život, ale přesto osobitý Rebel 500 se ukázal být již ve standardním provedení velkým úspěchem nejen u mladších jezdců, ale především u žen. "Velká Rebelka" je tady tak pro ty, kteří už z pětistovky odrostli, nebo pro ty, kteří přecházejí z jiného segmentu motocyklů a hledají specifický stroj.

Honda Rebel CMX1100 jde ve stopách své úspěšné starší a menší sestry CMX500 a zachovává si tak její minimalistický design. Je však výkonnější a to díky řadovému dvouválci o obsahu 1 084 cm3. Jako základ zde posloužil motor z modelu Africa Twin 1100, který byl ale upraven tak, aby jeho síla byla především v nízkých a středních otáčkách s hodnotami 85,5 koní (65 kW) při 7 000 ot / min a 98 Nm točivého momentu při 4 750 ot / min (současná Africa Twin má 101 koní a 105 Nm).

Provozní hmotnost udávaná výrobcem je 223 kg (233 kg s automatickou převodovkou DCT) a řadový dvouválec poskytuje i dost místa pro velmi nízko položené sedlo (700 mm; CMX500 má 690 mm) pod kterým najdeme třílitrový úložný prostor s USB-C portem. Vpravo umístěný výfuk má poněkud komínový tvar, který je ale zakončen moderní koncovkou a nad trubkovým ocelovým rámem je umístěna nádrž o objemu 13,6 litru. Vpředu jsou vidlice se 43 mm průměrem a na baculatých kolech se subtilními ocelovými blatníky se vyjímá brzdový 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým brzdičem. Kulatý světlomet, který výrobce zachoval z CMX500, je pro tento model vybaven LED žárovkami a společně s negativním LCD kulatým displejem pak podtrhují celkový vizuál tohoto bobberu. 

Honda CMX1100 Rebel tak kombinuje prvky klasického vkusu s modernějšími řešeními. Je vybavena systémem plynu Throttle By Wire (TBW) se třemi přednastavenými jízdními režimy a jedním uživatelsky nastavitelným režimem, dále třemi úrovněmi kontroly trakce (HSTC), Wheelie Control, tempomatem, ABS na předním i zadním kole a volitelnou unikátní dvouspojkovou šestistupňovou převodovkou DCT společnosti Honda.

Pro ty, kteří si chtějí motocykl přizpůsobit, nabízí Honda bohatý katalog originálního příslušenství, které zahrnuje např. přední masku podobnou jako má Harley Street Glide, sedla s luxusními potahy v kůži, mřížku která nahrazuje sedadlo spolujezdce, samolepicí lišty a mnoho dalších.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Stroj byl úmyslně navržen jako motocykl s dvojí osobností tak, aby byl stejně dobře vybaven na uvolněnou a klidnou jízdu, i na vzrušující akci v okamžiku, kdy se před jezdcem objeví silnice plná zatáček.