BMW G 310 GS

  • Motor:  jednoválec 313 ccm, 34 koní
  • Kola: 19 a 17"
  • Suchá hmotnost: 160 kg
  • Objem nádrže: 11 litrů
  • Cena cca: 143 000,- Kč

BMW G310 GS je vyráběno v kooperaci BMW s indickou společností TVS. Prakticky řečeno, motocykl je vyráběn kompletně v Indii, aby BMW mohlo nabídnout nízkou cenu. Do jisté míry se do toho odráží i výbava stroje, která obsahuje levnější litá kola namísto obligátních kol vyplétaných dráty.


Za co se toto baby BMW nestydí jsou dráhy odpružení, protože se 180 mm se můžete pustit už do nějakého toho terénu. S jednoválcovým motorem o objemu 313 ccm se nedá hrát první liga a tak deklarovaných 34 koní se ukrývá v horním spektru otáčkoměru. V nižších otáčkách by vám v techničtějším terénu mohl chybět výkon a tak je potřeba se naučit náležitě manipulovat se spojkou a držet motor v otáčkách. Jedná se o moderní motorku, která disponuje digitálním LCD panelem, za což u náctiletých určitě obdrží standing ovations. Ale není všechno zlato co se třpytí a víc není potřeba hledat, vzhledem k tomu že nic víc stroj nenabízí. A v dané cenové relaci se od něj ani neočekává, takže by mohla panovat všeobecná spokojenost. Nádrž má kapacitu pouhých 11 litrů, ale malý motor není žíznivý a oněch 11 litrů dává autonomii téměř 300 kilometrů. Malý motor je ovšem natolik malý, že by mohl být problém s bagáží pohodlně držet dálničních 130. BMW G310 GS vás nesežere na servisních nákladech. Ty jsou sice dražší, ale výrobce předepisuje návštěvy v servisu každých 10000 kilometrů.