KTM 790 Adventure - novinky, klepy, výroba v Číně
KTM 790 Adventure R byla jako protopyp za obrovského zájmu diváků představena vloni na podzim. Letos bude uvedena již jako produkční model.
KTM 790 Adventure R byla jako protopyp za obrovského zájmu diváků představena vloni na podzim. Letos bude uvedena již jako produkční model.
Kawasaki uvede na Milánském veletrhu šest novinek, respektive výrazně updatované stroje, které stojí za pozornost.
Triumph již odpočítává čas do uveřejnění Scramblera 1200. Na co se můžeme těšit?
Ducati udělala veliký krok, když v seriálu WSBK přechází z dvouválcového motoru na čtyřválec. Ten nyní pečlivě testuje a podrobuje prvním zátěžím v reálných závodech.
Nová Multistrada Enduro na sebe nechala trochu čekat. Již vloni se ukázala silniční verze a modelu Enduro to trvalo téměř rok, než se podíval na svět.
Kde jinde než na Pařížském veletrhu by měl Peugeot prezentovat své jednostopé novinky. Mimo obligátních skůtrů prezentuje také malé lehké motocykly.
Stejně jako italové, i japonci představují trochu v předstihu největšího veletrhu v Miláně svou středněobjemovou novinku. Nový model ukázala Kawasaki na veletrhu v Paříži.
Stejně jako je Triumph hybnou silou pro seriál FIM Moto2, je Energica hybnou silou pro seriál FIM MotoE. Své stroje prodává zejména do civilního sektoru a pro ten uvádí změny pro rok 2019.
Na Pařížském veletrhu předvedla francouzská firma Mash Motorcycles limitovanou edici retro vojenského motocyklu Force 400.
Ducati právě vydala teaser s fotografií loga postříkaného blátem. A s dodatektem "zůstaňte naladěni". Enduro 1260 je na cestě.
Dlouho očekávaná Tenere 700 se neobjevila na Kolínském veletrhu, neobjevila se ani v Paříži a finální verze se neobjeví ani v listopadovém Miláně.
A to se nebavíme o modelu R, u kterého je jeho 310 koní doslova dechberoucích, ale o "obyčejném" modelu bez R.
ExternPro je ladičská firma, která pro seriál Moto2 zajišťuje stavbu motorů, k nimž dodává díly Honda. A jak se seriál Moto2 přesouvá k motorům Triumph, ExternPro vyprodává skladové zásoby.
Když v roce 1979 získala německá designová kancelář Target design zakázku na design nového motocyklu Suzuki Katana, ještě nikdo nevěděl jak bude tento stroj ikonický.
Brambora k bramboře, Uno je na dvoře. Tahle klasika z povídek Šimka a Grosmana přesně sedí na čínského výrobce skůtrů Zhongneng. Ten prodal miliardu skůtrů, až si vydělal na Moto Morini.
Když v červenci prohlašoval šéf Francouzského zastoupení Hondy Fabrice Recoque že Honda má na cestě dva modely se čtyřválcovým 650 ccm motorem a že jeden z nich bude funky bike, dozajista měl na mysli tento stroj