O Pan Americe se hovoří, píše, spekuluje a diskutuje již od roku 2018. Včera Harley Davidson zveřejnil poslední a klíčové informace.

Mnoho informací jsme uvedli již dříve v předchozích článcích. V nich je do detailu rozebraná technika motocyklu.

A protože jsme se Pan Americe věnovali poměrně dost a mnoho informací již bylo sděleno, vypíchneme jen některé technické informace, které byly dlouho neznámé, nebo jsou nečekané.

  • výkon 150 koní při 9000 otáčkách a 127 Nm při 6750 otáčkách
  • v nejvyšší verzi disponuje semiaktivním odpružením, u kterého si můžete navolit dvě délky drah odpružení (a tutíž výšky sedačky v rozmezí 855-890 milimetrů)
  • semiaktivní odpružení má volitelnou funkci snížení výšky stroje při zastavování a zastavení. A zvýšení při rozjetí
  • Verze Standard i Special disponují 6,8" LCD panelem s integrovanou navigací a možností komunikace s mobilním telefonem
  • Objem nádrže je 21 litrů
  • Základní verze s hliníkovými koly a bez padáků a dalšího příslušenství váží 245 kilogramů
  • Verze Special s vyplétanými koly a s padacími rámy váží (bez kufrů, mlhovek a dalšího doplňkového příslušenství) 258 kilogramů
  • Vedle jízdních režimů motoru a podvozku má Pan America "vše náklonové". Tedy náklonové ABS, náklonovou kontrolu trance, náklonovou kontrolu driftu. Všechny funkce jsou vypínatelné

Cena stroje by se měla pohybovat od 410 tis. Kč v základní verzi.