O Pan Americe se hovoří, píše, spekuluje a diskutuje již od roku 2018. Včera Harley Davidson zveřejnil poslední a klíčové informace.
Mnoho informací jsme uvedli již dříve v předchozích článcích. V nich je do detailu rozebraná technika motocyklu.
- Harley Davidson Pan America v únoru 2021 - 10. prosince 2020
- Harley Davidson Pan America v showroomech - 26. října 2020
- Harley Davidson Pan America - výkonem proti Multistradě - 6. listopadu 2019
- Pan America - co přinese cenduro zpoza velké louže? - 20. srpna 2019
- Harley Davidson Pan America - 30. července 2018
A protože jsme se Pan Americe věnovali poměrně dost a mnoho informací již bylo sděleno, vypíchneme jen některé technické informace, které byly dlouho neznámé, nebo jsou nečekané.
- výkon 150 koní při 9000 otáčkách a 127 Nm při 6750 otáčkách
- v nejvyšší verzi disponuje semiaktivním odpružením, u kterého si můžete navolit dvě délky drah odpružení (a tutíž výšky sedačky v rozmezí 855-890 milimetrů)
- semiaktivní odpružení má volitelnou funkci snížení výšky stroje při zastavování a zastavení. A zvýšení při rozjetí
- Verze Standard i Special disponují 6,8" LCD panelem s integrovanou navigací a možností komunikace s mobilním telefonem
- Objem nádrže je 21 litrů
- Základní verze s hliníkovými koly a bez padáků a dalšího příslušenství váží 245 kilogramů
- Verze Special s vyplétanými koly a s padacími rámy váží (bez kufrů, mlhovek a dalšího doplňkového příslušenství) 258 kilogramů
- Vedle jízdních režimů motoru a podvozku má Pan America "vše náklonové". Tedy náklonové ABS, náklonovou kontrolu trance, náklonovou kontrolu driftu. Všechny funkce jsou vypínatelné
Cena stroje by se měla pohybovat od 410 tis. Kč v základní verzi.