Na inovovaném modelu bylo pozměněno několik technických a několik designových věcí. Patří mezi ně například upravený motor, řídící jednotka, výfukový systém či nová vizuální stránka motocyklu.

Společnost Benelli nám představila nový model a to Imperiale 400, které po dlouhá léta vyjadřuje klasický směr tohoto italsko-čínského výrobce.

bbn2

Co se týče grafické stránky, tak má například na nádrži logo Benelli ve stříbrné barvě.

Srdcem nového modelu je vzduchem chlazený jednoválec o objemu 374 kubíků s jednou váčkovou hřídelí. Motor spolu s výfukovým systémem byl upraven tak, aby vyhovoval emisní normě Euro 5.

bbn1

I přes přísnější emisní limity se výkon a točivý moment motoru nemění. Výkon zůstává na 15 kW (21 koní) při 5500 otáčkách za minutu s točivým momentem 29 Nm při 4500 otáčkách za minutu. Nově je motor řízen řídící jednotkou Delphi MT 05.3. Spotřeba motocyklu je 3,1 litru na 100 km.

Imperiale 400 má rám zhotovený z ocelových dutých trubek a ocelových plátů.

bbn3

Je vybaven tlumením, a to teleskopickými předními vidlemi o průměru 41 mm. Ohledně brzdového systému, přední 300 mm kotouč je vybaven dvoupístkovým plovoucím třmenem a vzadu je 240 mm kotouč s jednopístkovým plovoucím třmenem. Motocykl je vybaven brzdovým systémem ABS ve standartu. Je vybaven 19-ti palcovým kolem ve předu a 18-ti palcovým vzadu.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Nově má jiné pneumatiky a to Maxxis Promaxx ve velikostech 100/90 ve předu a 130/80 vzadu.

bbn1