Slovinský ateliér Gas&Retro se specializuje na přestavby custom motocyklů. Jeho nejnovější příspěvek se přitom neobrací do minulosti, aby vdechl života outdated motocyklům. Naopak - přináší svěží vítr do naprosté moderny.

Je vhodné říci, že "Žlutý šíp" není jen vizuální přestavbou. Stroji byly znatelně vylepšeny jízdní vlastnosti instalací výrazně lepší přední vidlice Showa BFF, kterou si stroj vypůjčil z Kawasaki Ninja ZX-10R. Tím pádem se na motocykl dostaly dva brzdové kotouče (originál má jen jeden). které byly doplněny brzdovými třmeny Brembo M50. Trochu overkill pro 75-koňovou motorku? Ano, trochu více.

První čeho si oko všimne je kapotáž kolem předního světla ve stylu dobových samo-domo kapotáží našich Jawiček 350, která světlo dokonale kryje. Vyměněny byly samozřejmě spojková i brzdová pumpa. Na místě brzdy se usídlila špičková pumpa Brembo RCS 17 CorsaCorta. Na spojce potom radiální pumpa Brembo o průměru 13 mm. Páčky mají před sebou custom kryty.

Dalším viditelným prvkem je krytka sedačky spolujezdce, která je beztak u tohoto stroje zcela k ničemu a pro spolujezdce spíše za trest. Před výfukovým svodem se usídlila krytka s logem výrobce a podobná plaketka je i na krytu sedačky spolujezdce - nad zadním světlem. V zadní kapotáži jsou integrované LED blinkry.

Na modelu je také zřejmé, že má o několik centimetrů kratší výfukovou koncovku. A zcela jiný je i držák SPZ, který je již bez blinkrů a pouze s osvětlením. A nakonec je to i custom mřížka chladiče.

Soudě podle pořadového čísla na zádi stroje, Gas&Retro hodlá postavit 11 takovýchto kompletních motocyklů jako limitovanou edici. A i vy si můžete svůj stávající stroj doladit.

Komponenty pro vašeho vlastního "Gulpilena", jak by se správně jmenoval Žlutý šíp, namísto Vitpilena (Bílý šíp) si můžete objednat na eshopu Gas&Retro. Jejich showbike je posunut díky kompletnímu předku o kousek dále, ale pro svůj stroj si můžete po jednotlivých komponentech objednat téměř vše. A některé prvky i v několika variantách.