Podle zpráv japonského magazínu Young Machine se Honda zaobírá vývojem nového scrambleru, který bude osazen oblíbenou dvouválcovou pětistovkou.

Fakt je, že Honda nemá mnoho motocyklů, které by spadaly do středněobjemových lehce terénních motocyklů. Pro civilní použití má enduro CRF 300, nad ní je kapotovaná CB 500X a ...potom už nic. Ve své třídě Street pak má samé čistě silniční CB-čka. Scrambler nemá vůbec žádný a přitom je v nedávné historii měla. Byly to scramblery CL 250 a CL 350, nebo větší SLR 650.

Podle Young Machine by se do stávající nabídky mohla opět vrátit řada CL. V ní by se mohly zabydlet rovnou dva modely a to motocykl CL500, který vychází ze stávajícího Rebela 500. Honda CL 500 by měla být vybavena stejným základním rámem jako má Rebel 500, na který by měl být navařen nový vertikální podsedlový rám. Zůstat by měla i kyvná vidlice, která by měla být odpružena dvěma klasickými tlumiči. Oldschool design na nákresu doplňuje i klasický na boku vedený vysoký výfuk a kulaté světlo.

Honda SLR 650 - 1998


CL500 by měla být vybavena dvěma a možná až třemi různými motory. Pro domácí japonský trh by měl být vybaven 250-kubíkovým jednoválcovým motorem. Pro trh evropský a severoamerický potom dvouválcovou pětistovkou, která se nyní vyskytuje v motocyklech CB 500F, CB 500X a Rebel 500.

Honda CL 250 a CL 300 - 1973

Ve hře je potom i motor 300 ccm, který se nachází v CRF 300, CRF 300 Rally a také CB 300. Tento motor by mohl být ve scrambleru CL 300, který by měl být postaven na základě CB 300F (výše uvedený nákres je právě s motorem 300ccm).

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY