Nikdo neodolá nižším nákladům a snažšímu a levnějšímu servisu. Suzuki V-Strom je jedna z posledních středněobjemových motorek (pardon, Ducati...), které v hrudi bije V-twin. Do roka a do dne ale může být jinak.

V-Strom jistojistě zůstane, i když nebude mít motor do V. Je to značka, logo, ikona, historie... Jen motor bude jiný, řadový dvouválec. Ten si nechala Suzuki patentovat téměř před rokem a nyní se již prohání po silnicích testovací prototypy.

Jeden z nich byl zachycen při testování a je zřejmé, že vpředu vidíme dva výfukové svody, tudíž jsou vedle sebe dva válce (což samozřejmě nemusí v této konfiguraci být, ale jistojistě je).

Zobrazená mula má kola 21 a 17 palců, podobně jako nedávno oznámený V-Strom 1050DE, což ovšem neznamená, že výsledná konfigurace nemusí být jiná. V-Strom 650 (nebo 700? Aby se Suzuki číselně srovnala s konkurencí) tak může vyjet coby cestovní enduro s koly 19 a 17 palců, stejně jako adventure model s koly 21 a 18 palců.

Za zmínku rozhodně stojí, že v testování není pouze nový V-Strom. Ale i čistě silniční roadster, tedy zřejmě možná nové SV700.

Pokud by měl nový V-Strom mít objem válců kolem 700 ccm, můžeme očekávat adekvátní výkon.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Ten by se mohl pohybovat někde kolem hodnoty 70-75 koní (cca 55 kW). Nový V-Strom 700? by se již mohl ukázat na nějakém z podzimních veletrhů a na trh by mohl vstoupit již někdy cca za rok. Tak se necháme překvapit.