Italjet je a vždy byl synonymem značné výjimečnosti. S novými modely skůtrů, které nedávno představil to není jinak. Nově představuje elektrický Dragster#E01 a nabušený Dragster s půllitrovým motorem.
Pro ty šťastlivce, kteří si mohou dovolit se odlišovat se připravuje nová brutální pětistovka - vybavená motorem o objemu 450 kubíků, který poskytuje výkon 43 koní a maximální točivý moment 43 Nm. Dragster 500GP tudíž není pouze o motoru, protože motoru se musely podřídit další komponenty. Dragster 500GP není pouhý skůtr. Má šestistupňovou převodovku, vpředu dva kotouče o průměru 270 milimetrů bržděné "WSBK" třmeny Brembo M4, 12-litrovou nádrž a rychlost přesahující 200 kilometrů za hodinu.
Splašené trubky něco váží a to konkrétně 180 kilogramů bez paliva. Dragster 500GP je optikou výbavy motocykl připraven na závody skůtrů, byť si zcela jistě vybuduje svou vlastní kategorii. Do sériové výroby by se měl ovšem dostat až v roce 2024.
Pro mnohem civilněji zaměřené uživatele byl představen elektrický Dragster#E01. Ten je vybaven motorem o maximálním výkonu 12 kW (16 koní) a baterií o kapacitě 4,91 kWh, která zajišťuje městský dojezd kolem 180 kilometrů, případně 90 kilometrů okreskového ježdění.
Nabíjení baterie z nuly na 100 procent trvá u 10 kW nabíječky 36 minut. V případě domácího nabíjení 1 kW výkonem potom 5,5 hodiny. Příhradový rám implementuje ikonický systém řízení SIS (Steering Independent System), přední 12-palcové a zadní 13-palcové kola jsou bržděna kotouči 200 a 180 milimetrů.
Elektrický Dragster#E01 váží 150 kilogramů a stejně jako u výše uvedeného Dragstera 500GP nebyla jeho cena ještě uvedena.