S hvězdami jako Jacopo Cerutti a Francesco Montanari chce Aprilia prorazit do rallyových soutěží.

Italská značka se účastnila rally závodů v minulosti. V roce 2010-2012 se dokonce účastnila Rally Dakar, s továrním speciálem Aprilia RXV 450i Rally. Její účast nebyla bez výsledků. Naopak, hned v roce 2010 se Francescu Lopezovi podařilo skončit na celkovém třetím místě. V roce 2011 skončil čtvrtý a bohužel v roce 2012 se cíle nedočkal. Nyní, po více než deseti letech se chce Aprilia do rally závodů vrátit s modelem Tuareg 660.

Kvůli omezením ze strany organizátora Rally Dakar se samotného Dakaru účastnit nemůže. Ale podobně jako Yamaha s Ténéré 700 může nastoupit do mnoha jiných soutěží.

Je to například Africa Eco Race, Real Way to Dakar, Hellas Rally, Dynaric Rally, Tuareg Rally, Marocká Rally a mnoho dalších. Aprilia tak bude nastupovat do podobných soutěží, ve kterých v sedle Yamahy Ténéré 700 nastupuje Pol Tarres, nebo Alessandro Botturi.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Aprilia vsadila na zkušeného šéfa týmu - Jacopa Ceruttiho, pětinásobného vítěze Italského enduro šampionátu a trojnásobného vítěze Italian Rally Championship. A Francesca Montanariho - enduro jezdce, který v sedle Moto Guzzi V85TT a později Aprilie Tuareg 660 soutěžil v Italském Rally Šampionátu. Závodní verze Aprilie Tuareg 660 bude navržena a postavena ve spolupráci s dílnou GCorse, která má dlouholeté zkušenosti se stavbou rallyových motocyklů.