KTM ve společném podniku s partnerem CFMOTO již nějakou dobu vyrábí znovuoživený model 790. Ať se jedná o model Duke 790, tak o model 790 Adventure. Do výroby ale míří i vyšší specifikace R.

Stávající čínská KTM 790 Adventure je základní model, stojící na silničním podvozku APEX, s dráhami odpružení 200 milimetrů. Tedy model, který má dané limity co se týče jízdy v terénu. V přípravě již je i vyšší specifikace s přídomkem R, která má vedle vysoko umístěného předního blatníku i podvozek WP XPLOR s dráhami odpružení 240 milimetrů - viz úvodní fotografie.

KTM 790 Adventure (silniční verze)


Jak můžeme vidět na úvodní fotografii, motocykl s označením KTMR2R by mohl dostat až na částečně oranžovou jednodílnou sedačku podobné barevné schéma jako má základní KTM 790 Adventure. Dá se očekávat že společně s černou variantou přijde i varianta bílá, s oranžovým krytem na nádrži. Na úvodním obrázku absentuje plexisklo, což může být následkem toho, že R-ková verze by ho měla mít menší a na prototyp se ještě nedostalo.

 

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Modely ze společného podniku KTM a CFMOTO přinášejí rakouské firmě nemalou úsporu na výrobních nákladech. Fajn je, že tyto úspory promítá KTM i do prodejních cen. Například KTM 790 Adventure (Čína) je v prodejní ceně o 90 tis. Kč levnější než KTM 890 Adventure (Rakousko). Jistě že je nutné brát v úvahu že v některých výbavových detailech je na tom model 890 lépe.