Ducati ukazuje, jak málo stačí k dramatické změně. Její Supersport 950S získal nové "rychlopruhy", které s minimen tvoří maximum dojmu.

Ducati Supersport 950 je lehký sportovní motocykl, osazený dvouválcovým motorem Testrastretta 11° o objemu 931 ccm, který poskytuje maximální výkon 110 koní při 9000 otáčkách a maximální točivý moment 93 Nm při 6500 otáčkách. Tento motor můžeme nalézt v celé škále motocyklů Ducati, kdy je vždy příslušně odladěn podle kategorie motocyklu. V modelu Supersport 950 ukazuje svůj maximální potenciál. Ducati doposud prodávala Supersport ve dvou barevnách provedeních - červený v modelu Supersport 950 a 950S a také bílý v modelu Supersprt 950S.

A právě Supersport 950S nově přijde s designovou změnou na kapotážích a předním blatníku, která s italskou elegancí posílá pohled od předního kola k rudému příhradovému rámu, který jinak velmi nenápadně vyčnívá zpoza kapot. Červená linka v barvě Ducati Red s názvem Supersport je doplněna širším šedým pruhem, který taktéž začíná již na předním blatníku.

Model Supersport 950S je ve standardu vybaven plně nastavitelným podvozkem Öhlins a taktéž tlumičem řízení, který zajistí bezpečné vedení předního kola při mezních situacích. Balíček elektroniky obsahuje náklonové ABS, Ducati Trakční Kontrolu, Ducati Wheelie Control, řadící obousměrný quickshifter a tři jízdní režimy - Sport, Touring a Urban. To vše může pilot menežovat skrze 4,3-palcový barevný TFT displej.  

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Zákazník si může dodatečně vybrat celou škálu doplňků, počínaje sportovními a konče turistickými. Se Supersportem 950S se pak můžete směle vydat na závodní okruh, či společně s vyšším plexi, vyhřívanými gripy a cestovními taškami můžete prokřižovat krásné italské Dolomity. Supersport 950 vyžaduje olejový servis každých pouhých 15000 kilometrů a tak se s ním můžete bez obav vydat i na delší cesty.