Royal Enfield pilně testuje odlišnou verzi nového Himalayana. Podobně jako Scram 411, který vzešel ze starší edice Himalayanu 411, Guerrilla 450 bude svižné městské a příměstské přibližovadlo.

Stejný rám, stejný motor, ale jiná kola, podvozek a absence terénních nezbytností udělá z Guerrilly městský scrambler pro zdolávání nepříliš kvalitních silnic městských aglomerací. Pro partyzánskou válku v hustém městském provozu mu napomůžou lehčí litá kola a nižší podvozek. A tudíž u nižší těžiště stroje.

gue1

Kola bude mít Guerrilla jiného rozměru. Himalayan má pravověrně endurové rozměry 21 a 18 palců. Guerrilla bude mít vpředu 19 a vzadu 17. A také odlišnou sedačku, která nebude prvoplánovitě sloužit enduro výletům, ale svým tvarem bude zajišťovat dlouhodobý pobyt vsedě. Základem stoje bude zcela nový jednoválcový motor, který poskytuje výkon 40 koní a točivý moment 40 Nm.

gu2

Na fotografiích jsou vidět dvě odlišné verze, přičemž ta druhá je novější. V rozdílech si můžeme všimnout, že Royal Enfield zkouší různé varianty komponent a ona druhá verze, která má již kulatý LCD displej a nádrž z Himalayana 450 by se měla na 99% blížit sériovému stavu.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Dá se očekávat, že Guerrilla se objeví na podzim 2024 a se stoprocentní jistotou také v evropské prodejní síti.