Sotva stačilo CFMOTO uvést na trh svůj tříválcový supersport 675SR, již vnadí své zákazníky na čtyřválec. Ten bude téměř o 20% výkonnější.
Na první pohled se 750SR moc neliší od tříválcové 675SR. Člověk si musí hodně nabrousit oči, aby si rozdílů všiml. Zásadním rozdílem je letmo uložené zadní kolo u 750SR. Pozornější si také všimnou, že 750SR má brzdy od Bremba, čtyři výfukové koncovky vytažené pod sedačku spolujezdce a také mnohem hladší kapoty.
Základní design vychází z korporátního designu všech sportovních motocyklů CFMOTO. Čím vyšší model, tím agresivnější. 750SR má tudíž pod předním světlem přítlačné winglety a stupačky má ještě o něco výše.
Motor 750SR má jisté similarity s menším tříválcem. Zejména sdílí písty o průměru 72mm a má některé shodné komponenty na rozvodech. Čtyřválec má nižší zdvih pístů a tak svůj maximální výkon vyvine ještě za vyšších otáček. A měl by vrcholit na hodnotě 110 koní, což je o 16 koní více než má 675SR. 750SR by měla dosáhnout maximální rychlosti 230km/h.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Čtyřválec je ovšem větší motor, což se projevuje na hmotnosti. Ta by měla být (s plnou nádrží) 213 kilogramů, což je o nemalých 15 kilo více. Víc informací už bohužel prozatím nemáme, budeme si muset na ně počkat.