Triumph bude od roku 2019 zásobovat svými motory sérii Moto2 a bylo by škoda toho potenciálu nevyužít. Zejména když předchozí Daytona byla skvělá.
První Daytona přišla na svět již v roce 2006, takže již má na hřbetě pěkných pár křížků. S hmotností lehce nad 160 kilogramů a s výkonem více než 100 koní dosahovala skvělého poměru hmotnost/výkon a tak ve své době ukazovala záda těžším japonským čtyřválcům. Doba jde vpřed a s ukončeným vývojem nového Streeta a Speeda se ladí nová Daytona, která se očekává na podzimních veletrzích.
Triumph Daytona 675R
Triumph si již zaregistroval ochranou známku "Daytona 765" a k přípravě tohoto modelu ukazují i další indicie od dodavatelů britského motocyklového průmyslu. Co lze od Daytony očekávat?
POSLEDNÍ NOVINKY ZNAČKY |
- motor 765 ccm
- výkon kolem 130 koní
- 85 Nm kroutícího momentu
- hmotnost kolem 160 kilogramů
- brzdy na úrovni Brembo M50
- plně nastavitelný podvozek Öhlins
- ride-by-wire
- jízdní režimy road, raid, sport, rider a track
- TFT LCD přístrojový panel s funkcemi lap timeru
- několikastupňová kontrola trakce
- samovypínací blinkry
- světla s denním svícením
- asistovaná spojka s řízeným prokluzem
- řadící quickshifter
Obrázek v úvodu je spekulativní, ale můžeme si představit, že takhle nějak by mohla nová Daytona vypadat.
@Bikesrepublic