Triumph bude od roku 2019 zásobovat svými motory sérii Moto2 a bylo by škoda toho potenciálu nevyužít. Zejména když předchozí Daytona byla skvělá.

První Daytona přišla na svět již v roce 2006, takže již má na hřbetě pěkných pár křížků. S hmotností lehce nad 160 kilogramů a s výkonem více než 100 koní dosahovala skvělého poměru hmotnost/výkon a tak ve své době ukazovala záda těžším japonským čtyřválcům. Doba jde vpřed a s ukončeným vývojem nového Streeta a Speeda se ladí nová Daytona, která se očekává na podzimních veletrzích.

Triumph Daytona 675R

Triumph si již zaregistroval ochranou známku "Daytona 765" a k přípravě tohoto modelu ukazují i další indicie od dodavatelů britského motocyklového průmyslu. Co lze od Daytony očekávat?

POSLEDNÍ NOVINKY ZNAČKY
  • motor 765 ccm
  • výkon kolem 130 koní
  • 85 Nm kroutícího momentu
  • hmotnost kolem 160 kilogramů
  • brzdy na úrovni Brembo M50
  • plně nastavitelný podvozek Öhlins
  • ride-by-wire
  • jízdní režimy road, raid, sport, rider a track
  • TFT LCD přístrojový panel s funkcemi lap timeru
  • několikastupňová kontrola trakce
  • samovypínací blinkry
  • světla s denním svícením
  • asistovaná spojka s řízeným prokluzem
  • řadící quickshifter

Obrázek v úvodu je spekulativní, ale můžeme si představit, že takhle nějak by mohla nová Daytona vypadat.

@Bikesrepublic