Velká svolávací akce - Suzuki svolá téměř 12 tisíc V-stromů kvůli vadným pneumatikám
11899 motocyklů Suzuki V-Strom 800 DE svolává výrobce do servisu, kvůli pneumatikám Dunlop.
11899 motocyklů Suzuki V-Strom 800 DE svolává výrobce do servisu, kvůli pneumatikám Dunlop.
Na Moto Guzzi, konkrétně na Stelviu 1200, jsem najezdil více než 120 tisíc kilometrů. Fabrika na březích italského jezera Como si dala na čas a nový model (pomiňme facelift z roku 2011) přivedla na svět po dlouhých sedmnácti letech. Což znamená, že nové Stelvio znamená zcela nový motocykl, který nemá s tím starým vůbec nic společného. Přesto nelze pominout fakt, že je to motocykl stejné kategorie, od stejného výrobce a stejného jména. A proto se zcela nelze vyhnout srovnání.
Prakticky téměř okamžitě s příchodem motorů LC8c se objevily stížnosti na náhlé zvýšení hluku motoru. Zklamaní spotřebitelé byli následně informováni servisem, že je to následkem nadměrně opotřebených vaček. KTM se k problému ovšem staví zády s odkazem na to, že se jedná pouze o ojedinělé případy.
Motocykly KOVE jsou v České republice velmi dobře známé, byť ne úplně pod touto značkou. Přesto se jich po našich silnicích prohání stovky a stovky. Značka KOVE přivezla do Čech svůj doposud největší trumf. Velikostí stroje, nikoliv úplně cenou.
Znáte vodní sloupec vašeho motorkářského oblečení a víte, co to pro vás znamená? Pokud si nejste jisti, připravili jsme pro vás tento článek pro lepší orientaci a jistotu, že i za propršených dnů zůstanete pod vrstvami vašeho dobře vybraného funkčního oblečení v suchu.
Nezdá se to, ale brzdícímu high-endu Brembo Stylema již bude zakrátko osm let. Během nich se tyto špičkové brzdové třmeny dostaly do lecjakých strojů a některé značky si s jejich pomocí i poopravily pošramocené renomé. Některé jiné se ho snažily získat a oslovit zákazníky, kteří hledají nekompromisní brzdný výkon i v motocyklech, které ho tak úplně nepotřebovaly.
Cruisery nejsou v nabídce této firmy nic nového. Však vznikla již v roce 1989 a na kontě jich pár má. Některé se prodávaly i u nás, byť pod jiným jménem, posledních deset let bylo ale ticho po pěšině. Až do loňského podzimu.
Není na světě mnoho modelů motocyklů, které by se mohly chlubit, že nová generace je o mnoho lepší. Většinou je to jen o "pocitu", nebo největší změny jsou citelné na straně elektroniky. V případě nového Himalayanu je všechno jinak. Rozdíl je v úrovni dimenze.
První kusy již objednaných elektrických motokrosových speciálů Varg již zamířily mezi své majitele. Za řídítky jednoho z nich jsem strávil 10 hodin.
400 km/h je rychlost, kterou je schopno překonat jen velmi málo sériových vozidel. Několik automobilů a pouze jeden jediný motocykl. Přesto že přišel na trh již v roce 2015, za celých 8 let se mu žádný z konkurentů nepřiblížil a to ani zdaleka. A ani to nevypadá že by se měl tento stav změnit.
V mnoha publikacích, manuálech, specifikacích či reklamních letácích se můžeme dočíst o výkonu motoru v mnoha zdánlivě nesourodých označeních. Jaký je rozdíl mezi kW, PS, HP nebo CV?
Enduroškola Milana Holého je tady s námi již téměř dvacet let. A tak jsem si k blížícímu se jubileu vzal Milana na stranu, zamknul jsem ho v jeho parádní klubovně a nepustil ho, dokud mi neodpověděl na pár otázek.
Cestovní enduro SWM Superdual nám přišlo na svět v roce 2017 a nějaký čas se u nás i prodávalo. Poté jeho prodej na nějaký čas zbrzdila emisní norma Euro5, ale nyní se vrací, protože ji již splňuje.
Název HolkOFF se v českých luzích zabydlel. Tedy zejména na sociálních sítích. Co si pod ním můžeme představit?
Druhá část čistě holčičí, spontánní akce plné intenzivních zážitků a báječného svezení.
Sezóna 2023 je za námi a my již vyhlížíme co nás čeká v té příští. A přinášíme několik tipů na zajímavé motocykly, na které se můžeme těšit v příštích několika měsících.