Závodní okruh ve Španělsku byl dějištěm testovacích dní firmy Triumph, která na něj mimo jiné vytáhla testovací mulu - Daytonu s motorem 765 ccm.

Triumph Daytona 675 přišel na trh v roce 2006, jako vývojový stupeň Daytony 650 se čtyřválcovým motorem. Tehdy se stal tento model přes noc senzací, protože tříválcový řadový motor byl natolik jiný, že ho mnoho lidí shledalo zábavným. Oproti původnímu čtyřválci jel velmi dobře již od nízkých otáček a ani v těch vyšších otáčkách mu nechyběl výkon. V roce 2011 jí Triumph doplnil modelem 675R, který měl lepší brzdy, podvozek a několik odlehčených dílů. Životní éra Daytony 675 skončila v roce 2016, kdy byl její prodej ukončen z důvodu nesplnění emisních limitů Euro4.  V rpdeji zůstala pouze 675R, která se doprodávala ještě rok, než skončila také.

 

V roce 2017 vyjel Triumph se Street Triplem s novým motorem 765 ccm, který již splňoval emisní normu Euro4. Tento motor se později stal základem pro oficiální dodávku motorů do šampionátu Moto2. Daytona 765 by mohla přijít na trh v roce 2020 a dá se tudíž očekávat, že již bude připravena pro splnění normy Euro5, která vzejde v platnost v roce 2021.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY