Švýcarský dealer Honda, firma Brivemo Motos si vzal do parády silničního retro naháče CB1000R, aby z něj postavil agresivního scramblera.

Přední podvozek byl propůjčen z Hondy CRF450R, byl instalován delší zadní tlumič, které společně zdvihly světlou výšku na 220 milimetrů. Protože spodek přední vidlice z CRF450R disponuje brzdičem pouze na levé straně, byl instalován silnější čtyřpístkový brzdič na plovoucím kotouči. A i ten má co dělat, protože motor CB1000R disponuje výkonem 145 koní, který musí ubrzdit jeden kotouč.

hobri3

 

Původní výfukové svody byly vyměněny za zcela nové, které jsou ve stylu novinky CB650R. Jsou ležérně hozené ke straně a svedené do jediné, krátké výfukové koncovky. Ta je vyvedena vysoko nahoru a tak odkrývá celé, letmo uložené kolo v plné kráse. Tomu pomohla i deinstalace stupaček spolujezdce, které beztak nejsou potřeba, protože namísto sedačky spolujezdce se zabydlela estetická krovka.

hobri4

Přední světlo tvoří dvojice reflektorů do tvaru V a blinkry jsou integrovány do krytů rukou. Kola jsou ve stejném odstínu, jaké má Africa Twin a barevné podání vyjadřuje příbuznost k Africe Twin Adventure Sports. Stroj je obut do pneumatik Continental TKC80. Stupačky jezdce zůstaly původní, takže jsou na scramblera poměrně dost daleko a vysoko. Jízda ve stupačkách bude tedy spíše jakousi masírkou, nežli jízdním stylem. Je zřejmé, že takovýto stroj je spíš showbikem, nežli by se s ním někdo pouštěl do nějakého těžšího terénu, než jsou kočičí hlavy. Ale podívaná je to parádní.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

hobri6

hobri5

hobri2