Ať se jedná o malý Vitpilen 401 či o větší 701, vždy to byly stroje  vynikající designovým pojetím a dá se říci, že doslova majstrštych. Nadcházející Vitpilen 901 se bude držet spíše usedlejších tvarů, či jsme si za dobu jejich prodeje na ně natolik zvykli, že nám design budoucí novinky nepřijde až tak fantastický.

Triumph má v nabídce poměrně širokou nabídku adventure modelů. Přesto cítí, že na trhu jsou požadavky pro ještě lehčí a dobrodružnější stroje. Proto pracuje na modelu Tiger Rally 660.

Poté, co Ducati oznámila v říjnu loňského roku, že vstoupí do segmentu offroad a konkrétně motokrosových motocyklů, několik měsíců bylo ticho po pěšině. A protože se MX sezóna blíží, nastává čas představení všeho, co rudý tým Ducati Corse Off-Road má v rukávu.

KTM čeká těžký rok 2024. Letošní sezóna by měla být v duchu 9% růstu, což je citelné ochladnutí po předchozích letech růstů dvouciferných. Na příští rok zřejmě čeká KTM utužení konkurenčního boje a proto se poohlíží po výrobně levnějších destinacích.

Se značkou Gilera to jde poměrně často nahoru a dolů. Vznikla již v roce 1909 a po smrti zakladatele se dostala v roce 1956 do rukou koncernu Piaggio. V počátcích pod novým vlastníkem žila ze svého historického dědictví a vyráběla motocykly o objemu až 500 ccm, s nimiž úspěšně působila na závodních okruzích. Postupem času se ale v koncenru věnovala spíše maloobjemovým a zejména dvoutaktním modelům, které ji pomalu ale jistě stahovaly ke dnu.