Tato motorka byla již představena na veletrhu EICMA v roce 2019. To ale nebyla ještě dostupná na trhu a byla představena jako nefunkční prototyp. Italská Moto Morini ji společně s novým čínským majitelem uvedli oficiálně na trh - na Pekingském veletrhu.

X-Cape je poháněna vodou chlazeným dvouválcovým motorem o objemu 649 kubíků. Dosahuje výkonu až 45 kW (61 koní) při 8500 otáčkách za minutu s maximálním kroutícím momentem 56 Nm při 7000 otáčkách za minutu. Stroj se bude prodávat i jako A-dvojková verze s výkonem 35kW. Jeho nejvyšší rychlost dosahuje až 175 km/h, což je pro cestovní enduro naprosto dostačující. 

mmxc4

Rám jímž je vybaven je navržen a zhotoven v Itálii. Přední vidle jsou značky Marzocchi a jejich průměr činí 50 mm. V kombinaci s nastavitelným zadním tlumičem japonského výrobce KYB se nemusíme bát vjet na prašnou cestu ani do náročnějšího terénu. Limitující budou zdvihy odpružení, které výrobce deklaruje pouhých 170 a 135 milimetrů.

mmxc6

Sedlo je 830 mm vysoko a dá se objednat i zvýšená varianta 845 mm. Přístrojový panel je vybaven sedmipalcovým TFT barevným displejem, který se dá pomocí Bluetooth připojit k jinému zařízení a který dává řidiči vědět všechny potřebné informace ohledně motocyklu.

Motorka je také vybavena předním plexisklem, které je nastavitelné jednou rukou. Dále je ve standardu vybavena kompletním LED osvětlením. Mezi příplatkové vybavení patří trojice kufrů, ochranný padací rám, vyhřívané rukojeti a mnoho dalšího. 

mmxc3

Přední kolo je veliké 19 palců a zadní 17 palců a jsou obuta do dráty vyplétaných ráfků Excel Takasago. Pro spolehlivé brždění jsou obě kola vybavena dvoupístkovými plovoucími brzdnými třmeny značky J.Juan. Doplňují je 300 mm a 255 mm velké kotouče a brzdný systém Bosch 9.1 ABS, který může být jednoduše deaktivován.

mmxc1

Hmotnost natankovaného stroje činí 213 kg. X-Cape je dostupná ve třech barevných variantách. Jsou to Blanco White, Dolomite Red a Carrara Gray.