Nová Suzuki GSX-S125 vypadá na první pohled stejně. Přesto má pod kabátkem spoustu změn.

Počínaje novou grafikou na kapotách, změny jsou i pod nimi. Nový 4,3-litrový airbox dává motorce možnost instalace většího filtru a motoru větší možnost se pořádně nadýchnout. Z většího objemu vyplývá také lepší zvukový zážitek, jakkoliv se stále bavíme o osminkovém objemu.

Zásadní změna je na rozměrech stroje. Nižší rozvor kol a příkřejší úhel řízení činí motocykl obratnějším a navíc má nyní i nižší sedlo o výšce 785 mm, , což ocení zejména mládežníci nevysokého vzrůstu.Výfukový systém má nyní dvojitý vnitřní tlumič a splňuje emisní normu Euro5. Jakkoliv má motor stále (maximálních předepsaných) 15 koní, válec, píst i pístní kroužky jsou nyní pokryty nikasilem (Suzuki ho označuje jako SCEM - Suzuki Composite Electrochemical Material), čím šlo dolů tření, odpor a tím pádem i spotřeba paliva. Maximální výkon je tedy 15 koní při 10000 otáčkách a kroutící moment 11,5 Nm při 8500 otáčkách. Což jsou hodnoty, se kterými se Suzuki dotahuje na světovou špičku v daném segmentu.

Aby si každý vybral, Suzuki GSX-S125 bude vydána ve třech barevných kombinacích - Seattle White, Detroit Black a Baltimore Blue. Ve výsledku vypadají stroje velmi moderně, čemuž napomáhá i Full-LED osvětlení a LCD přístrojový panel.  Nové je i ABS od Bosche, které má v nejnovější variantě hmotnost pouhých 590 gramů. Planě natankované GSX-S125 ta váží pouhých 134 kilogramů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Nová GSX-S125 by se měla v Evropě (a tudíž zřejmě i v ČR) objevit někdy kolem června 2022. Cena by se mohla pohybovat kolem 110-120 tis. korunami.