Asijský výrobce pro tento rok představuje hned několik modelů motocyklů, díky kterým tak obsáhne většinu nabízených segmentů a to včetně skútrů. Je také známo, že VOGE sdílí platformy s velkým německým výrobcem, u něhož je Loncin již několik let dodavatelem. Navíc je očividné, že u modelů s označením DS nezůstalo jen platformy.

Voge 900DS bude vybaveno řadovým dvouválcem o objemu 895 ccm, poskytujícím výkon 96,5 hp při 8250 ot./min a 91 Nm při 6250 ot./min. Mohlo by být vybaveno jízdními režimy a další elektronikou. Vpředu je umístěno 21" kolo s USD vidlicí, hrubšími pneumatikami a dvěma brzdovými kotouči s třmeny Brembo. I přesto, že se stále jedná o koncept, podle dostupných fotografií se zdá, že půjde o téměř finální podoby. Předpokládáme, že na trh by se mohl dostat začátkem roku 2024.

Voge 525 DSX zapadá do středního segmentu silničních endur. Od pětistovky se liší propracovanějším, vyváženějším a hodně "evropským" designem s LED světlomety a bohatší technickou výbavou. Výkon je omezen na 35 kW, což je pro vlastníky řidičského oprávnění A2 potěšující zpráva. 525 je vybavena novým kapalinou chlazeným řadovým dvouválcem o objemu 494 ccm, který uživateli nabízí dvě palivové mapy, Eco a Sport. Podvozek a výbava umožňují zdolávání lehčího terénu: vpředu je umístěno 19" kolo s USD vidlemi Kayaba a brzdovým systémem Nissin, přičemž je možné deaktivovat trakci a ABS na zadním kole. Obuto je do pneumatik Metzeler o rozměrech 110/80 a 150/70-17. Stroj je dále vybaven plnohodnotným 7" barevným LCD displejem s navigací. Suchá hmotnost je 190 kg a výška sedla je 830 mm od země. K dispozici pak bude ve dvou barvách se stříbrným základem a to modrá a žlutá. Doplňkovou výbavou bude sada hliníkových kufrů s logem VOGE a padací rámy. Model by měl být dostupný od poloviny roku 2023.

Voge 525ACX se přidává k 300ACX, malému a klasickému jednoválcovému scrambleru. Verze s vyšším objemem je ovšem vybavena kapalinou chlazeným dvouválcem 494 ccm, 8 ventilovým DOHC, schopným podat výkon 47,6 hp při 8500 ot./min a 44,5 Nm při 7000 ot./min s deklarovanou maximální rychlostí 160 km/h. Zachovává si stejný on-off potenciál jako slabší verze, USD vidlicí a monoshock zadním tlumičem. Vyplétaná kola jsou o rozměrech 19" vpředu a 17" vzadu a jsou obuta do pneumatik Metzeler Tourance s hrubším vzorkem s rozměry 110/80 a 150/70. K brzdění jsou aplikovány vpředu dva brzdové kotouče s brzdičem Nissin. Nádrž má objem 19 litrů, sedle má výšku 820 mm od země a suchá hmotnost je 185 kg. Dále je vybaven full LED osvětlením a barevným TFT displejem. Dostupnost od poloviny roku 2023.

Voge Trophy 350 AC - malé Trofeo je u VOGE klasikou, obratná, lehká a snadno ovladatelná motorka: pohotovostní hmotnost je 156 kg a výškou sedla 785 mm. 350 je tedy evolucí této verze a je zde také mnoho novinek. Použit je dvouválcový kapalinou chlazený motor o objemu 322 ccm, který poskytuje výkon 41 hp při 10 500 ot./min a 31 Nm při 9000 ot./min. Má ocelový rám, USD vidlice a monoshock zadní tlumič. Použity jsou kola o rozměru 17" s pneumatikami o rozměrech 120/70 a 150/60, vpředu s kotoučem většího průměru. Nechybí full LED osvětlení a barevný TFT displej. Dostupnost začátkem roku 2023.

Rodinku sportovních naháčů pak výrobce rozšiřuje v malých kubaturách o zcela novou Voge 125, která se připojuje k 300 a 500. Poháněn je jednoválcovým, čtyřtaktním, kapalinou chlazeným DOHC motorem se 4 ventily, schopným dodat 14,1 hp při 9500 ot./min, 12,1 Nm při 8000 ot./min a maximální rychlostí 110 km/h. Postaven je na ocelovém rámu s USD vidlicemi a jedním předním kotoučem. Litá kola o rozměrech 17" jsou obuty do pneumatik o rozměrech 110/70 a 140/60. Nádrž má objem 10 litrů, sedlo má výšku 795 mm a váží 128 kg. Ani zde nechybí LED osvětlení a TFT displej. Dostupnost začátkem roku 2023.

Voge SR 125 je obratný a kompaktní skútr do města s výškou sedla 775 mm s úložným prostorem pod sedlem do kterého se vejde integrální helma. Je poháněn kapalinou chlazeným jednoválcovým čtyřtaktním motorem o objemu 125ccm s chladičem integrovaným v klikové skříni, ten kombinuje dostatečný výkon s nízkými provozními náklady a nízkou spotřebou paliva (funkce start & stop). Maximální rychlost je 105 km/h. Kola jsou 14" a 13" se dvěma kotoučovými brzdami vpředu, standardním ABS a výstražným systémem náhlého brzdění. Barevný LCD displej se dá připojit k chytrému telefonu přes Bluetooth a může tak zobrazovat navigaci. K dispozici je USB zásuvka, startování chytrým klíčem a dokonce i přední videokamera pro záznam jízdy. Dostupnost od poloviny roku 2023.

Voge Real 5T je elektrický skútr se značnou nosností, výkonným motorem a cennými detaily, především na elektronice. Motor nabízí tři jízdní režimy a je vybaven kontrolou trakce. Poskytuje výkon 15 hp a umožňuje dosáhnout rychlosti 115 km/h. V režimu ECO má dojezd 240 km. Sedlo je ve výšce 765 mm a nechybí ani ABS a sytém rozblikání výstražných světel při prudkém brzdění. Je vybaven 8" barevným a dotykovým TFT displejem, který nabízí širokou škálu služeb nezávislých na mobilním telefonu. Dostupnost koncem roku 2023.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY