Voge má v nabídce pouze dva "klasické" naháče. Na jedné straně spektra je jejich 125-tka, na druhé straně nabídky dvouválcový půllitr. Přesně mezi mě by měl dorazit zcela nový model, který by mohl oslovit jistou skupinu zákazníků příjemným poměrem výkonu a hmotnosti.

Voge, co by značka motocyklů firmy Loncin, bude i v této variantě osazeno svým vlastním motorem o objemu 322 kubíků, se čtyřventilovým rozvodem, poskytujícím 41 koní (30kW) a 31Nm maxima točivého momentu. Válce motoru jsou pro hladký běh pístů pokryty vrstvou nikasilu. Písty jako takové jsou kované a tudíž by měly být nadprůměrně pevné a zajistit dlouhodobou životnost agregátu.

Elektronické vstřikování zajišťují komponenty Bosch. Šestistupňová převodovka je napárovaná k motoru skrze spojku s funkcí slip&assist. Výsledkem je snadno se mačkající spojková páčka a kompenzace "nešikovných rukou" - zablokovaného zadního kola , při agresivním podřazování bez použití meziplynu.

Všechna světla a blinkry jsou LED a přední světlo které sic uzavřeno ve schránce stejného tvaru, je vybaveno DLR denním svícením ve tvaru V, které by se mělo stát společným rozlišovacím prvkem celé řady Voge Classic. Přístrojový panel je kompletně barevný TFT o úhlopříčce 5 palců. Poskytuje mimo kolekce obvyklých informačních údajů i přehled o tlaku v pneumatikách. Displej je vybaven čidlem okolního svitu a tak mění svou grafiku podle toho, jestli cestujete ve dne či v noci.

Ocelový rám motocyklu je typu Diamond. K němu je přišroubovaný podsedlový rám. Motocykl stojí na jednoduchém podvozku tvořící přední obrácené 41-milimetrové vidlice a zadní monoshock s možností nastavení předpětí pružiny. Zadní kyvná vidlice je hliníková a asymetrická. Kola o průměru 17 placů jsou bržděna 298 a 240-milimetrovými kotouči, brzdovými třmeny Nissin. O management brzd se stará protiblokovací systém Bosch 9.1.

Nové Voge 350AC nám trochu hraje na populární strunu scramblerů, díky nahoře vyvedené koncovce výfuku. Na druhou stranu se drží zavedeného umístění držáku SPZ a blinkrů na zadním blatníčku, stejně jako tomu mají stávající modely řady Voge Classic. Pokud se vrátíme k perexu článku, výrobce udává, že s plnou 12,5-litrovou nádrží by měl motocykl vážit 165 kilogramů, což by mohlo znamenat, že se 41-koňovým motorem se bude jednat o hodně svižný stroj.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Voge 350AC ještě nemá v České republice otevřené dveře. Podle opatrných slov importéra se bude o dovozu rozhodovat nejdříve v červenci. Reálná dostupnost by tak mohla být až na konci sezóny 2023 za cenu, která by mohla oscilovat kolem 120-135 tisíci korunami.