V rámu bude populární dvouválcová 650-tka z dílny CFMOTO, kterou Moto Morini aktuálně montuje do cestovního endura X-Cape a naháče/scramblera Seiemmezzo.

Kompletně nový rám, kyvná vidlice, podvozek, i řemenem poháněné zadní kolo - nově připravovaný cruiser bude mít se současnou produkcí značky shodný snad jen motor. Cruiser bude vybaven klasickou přední vidlicí, jejíž kluzáky budou kryty prachovkami. Zadní kyvka bude odpružena dvojicí tlumičů s vinutými pružinami.

Není úplně tajemstvím, že poslední modely značky Moto Morini pocházejí od čínského výrobce Zhongnen Vehicle Group, kterého můžeme spíše poznat podle motocyklů jeho vlastní značky ZNEN. Jeho X-Cape zaznamenal poměrně solidní úspěch a podle všeho to vypadá, že jejích zcela nové "šest-a-půly" Seiemmezzo budou ještě úspěšnější.

A protože je dobré kout želízko dokud je horké, výrobce přijde se zcela novým modelem s označením P16, směřujícím do zcela odlišné kategorie motocyklů, která v dnešní době nemá přespříliš konkurentů. V cenové kategorii ve kterých se nové Morinky nacházejí by tak mohl nový cruiser stát snad jen proti Hondě Rebel 500. S tím, že nabídne o nějakých nezanedbatelných 12 koní víc (60 koní) a točivý moment 56 Nm. Oproti Kawasaki Vulkan by zase mohlo být Morini o zhruba 30 tisíc korun levnější.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Nový cruiser by prý měl být představen ještě letos. Předklad z čínského originálu nám nedává zcela jistou míru představení. Tedy zda-li bude nový cruiser letos jen představen na nějakém z veletrhů, či zda-li bude již letos prodáván.