Původní Gran Milano je café racer, který využívá jednoduché techniky vzduchem a olejem chlazeného agregátu. Jenže je doba scramblerová a původně zamýšlený model Silver Vase nepřitahuje tolik pozornosti jako technicky propracovanější sourozenec.

A tak tady máme model Gran Milano Outlaw, městský scrambler stavící na základě café racera, zahrnující žádoucí změny pro pohodlný polet po kočičích hlavách. Současně SWM modernizuje některé prvky, aby zůstala stále v kurzu.

Outlaw tedy staví na stejném rámu, motoru a podvozku. Tím ale podobnost končí. Zpředu dozadu, máme nové kombinované světlo s LED denním svícením. Původně žárovkové blinkry jsou vyměněny za LED ouzké proužky. Dvojitý přístrojový panel byl vyměněn za modernější a jednoduchý LCD přístroj.

Zalomená café řídítka byla vyměněna za vyšší scramblerovská, byla vyměněna nádrž a sedačka, na kterou se nyní vejde i spolujezdec a tudíž byly instalovány stupačky spolujezdce.

Původní café Gran Milano mělo dva výfuky vyvedené vysoko nahoru po obou stranách stroje. Outlaw má nyní dvojitý výfuk na pravé straně, krytý mřížkou, aby si o něj spolujezdec nespálil nohu. Specifikace také píšou, že by měl být zvýšen zdvih odpružení zadního kola o 24mm na 130mm, jaký má i přední kolo. Podvozek čínského výrobce Fast Ace je částečně nastavitelný a vpředu se vyjímá obrácená vidle o průměru 47mm.

Přední kolo je bržděno nadstandardně dobře, radiálním třmenem Brembo P4/34, zakusující se do 320 mm plovoucího kotouče. Zadní kolo potom brzdí jednopístkový třmen skrze pevně kotvený kotouč s průměrem 220mm. SWM standardně dodává stroj na pneumatikách Pirelli Rally STR.

Motor dodává čínský partner SWM firma Shineray, který je licenční původně z Hondy XBR 500. V podání SWM má objem válce 445 kubíků a dává 22 kW, alias 28 koní. Což sice není mnoho, ale Gran Milano (a Outlaw na to nebude o moc hůře) váží pouhých 145 kilogramů a tak na takovéto městké poježdění to je dostatečné číslo.

Cena SWM Gran Milano Outlaw by se měla pohybovat kolem 150tis. Kč