Nový Indian Pursuit není až tak úplně nový. Velmi zjednodušeně by se dalo říci, že se jedná u plně "oblečený" Indian Challenger, dovybavený o to, co mu doposud chybělo.

Indian Challenger jsme měli nedávno u nás v redakčním testu. A pokud jsme měli pocit, že jízda s ním byla jak let vrtulníkem v obýváku, s novým Pursuitem to bude jako let dvourotorovým Chinokem. Pursuit je totiž znatelněji větší stroj než Challenger, jakkoliv sdílí rám, podvozek, motor a mnoho dalších komponent.

Značku Pursuit si Indian registroval již v roce 2020 a stavba nového korábu tedy zabrala více než dva roky. Jak jsme se sami přesvědčili, bude těžit hlavně z velmi pružného motoru, který poskytuje maximální točivý moment 178 Nm již při 3800 otáčkách. Nezajímavý je také výkon 121 koní, který proudí z vodou chlazeného dvouválce o objemu 1768 ccm.

Pursuit má stejný rozvor kol 1668 milimetrů a stejnou šířku 990 milimetrů. Je ale o 108 milimetru delší. A také vyšší - elektricky plně vysunuté plexisklo je ve výšce 1527 milimetrů, což je o 98 milimetrů vyšší, než má Challenger. Kapotáž Pursuitu je shodná s Challengerem. Tak se prokázala být velmi účinná a pro zajištění maximálního pohodlí posádky nebylo očividně nutné do ní zásadněji zasahovat. Přesto byla doplněna přídavnými deflektory.....

Kola o průměru 19 a 16 palců a i podvozek vychází také z Challengeru. Zásadní velikostní rozdíl vychází z rozměnější sedačky spolujezdce, která dosahuje velikosti sedačky u cestovních modelů Roadmaster. A také z rozměrného třetího kufru za ní. Celkové rozměry činí model Pursuit hrdým rivalem Harley Davidsonu Road Glide (Limited). A aby toho nebylomálo, Pursuit si můžete vybrat rovnou ve čtyřech variantách:

  • Indian Pursuit Dark Horse
  • Indian Pursuit Dark Horse with Premium Package
  • Indian Pursuit Limited
  • Indian Pursuit with Premium Package

Dostáváme se k onomu dvorotorovému vrtulíku v obýváku - rozměrnější výbava, větší sedačka spolujezdce a kufry přidávají Pursuitu 35 kilogramů navíc, než má Challenger Limited. Další případná volitelná výbava přihodí další  čtyři kilogramy, což otočí rafičku na váze na celkových 416 kilogramů hmotnosti. Což je více, než vážil doposavad nejtěžší Roadmaster, který váží 412 kilogramů. Když se zamyslím, že bych na zadní sedačku usadil batůžka se sedmdesáti kily a do kufrů přihodil 30-40 kilo propriet na cestování, nebude potřeba řidičského oprávnění skupiny C? :-)

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Společně s Pursuitem přináší Indian další a ještě vymazlenější verzi Challengeru - model Elite. Ten bude vybaven ještě lepším audiem a ručně kreslenými linkami a bude jako nejvyšší z řady Challenger. Jako speciální edice bude k dispozici model Challenger Jack Daniels