Kawasaki je stále tajemná a premiéra modelu Ninja ZX-25R byla odložena. Proto stále nevíme finální specifikace. Víme zatím jen to, že červené pole otáčkoměru začíná na 17000 otáčkách, stroj bude disponovat ukazatelem zařazené rychlosti, quickshifterem, radiální čtyřpístkovou brzdou a jedním kotoučem, ABS, několikastupňovou kontrolou trakce a semidigitálním přístrojovým panelem.
Očekává se, že nový model 2020 bude mít výkon v rozmezí 50-55 koňských sil. Točivý motor je ideálním nástrojem pro sportovní využití a proto Kawasaki uvádí závodní verzi. V první fázi se bude účastnit továrního šampionátu One-Make Racing Championship, který hodlá Kawasaki spustit počátkem roku 2021.
Závodní verze v základě vychází ze sériového modelu. Mimo modifikovaného výfuku a sání se na pohonné jednotce neudají žádné zásadní změny, aby byla zajištěna levná dodávka sériových náhradních a provozních dílů. Změny budou na aerodynamice. Kapotáž je komplet karbonová a aby bylo zřejmé, že se jedná o stroj zelené stáje, Kawasaki na ní zachová zelené polepy ve tvaru včelích pláství. Karbonové kapotáže dodá společnost A-TEC.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Showa zase dodá závodně naladěný podvozek a Dunlop závodní obutí. Výfukový systém pro tento stroj vyladila japonská společnost BEET, která ho také bude dodávat do sériové produkce těchto závodních strojů. Páčky, stupačkové přepákování, pedály, padací protektory a drobnou závodní kosmetiku zase na linky dodá japonská společnost Sniper.