Čínský výrobce přichází s modelem který by mohl konkurovat modelům jako je Yamaha MT-07, Kawasaki Z650, Honda CB650R apod..

Na trhu se tím pádem objeví další motorka, kterou uvítají jak ženy díky výšce sedla 800mm, tak jedinci toužící po strojích s nevšedním designem, obdobně jako tomu je například u Yamahy u modelu XSR. CFMOTO navíc na jednom základu představuje hned tři verze motocyklu a to Adventure, Sport a Heritage, přičemž do Evropy by podle posledních zpráv měla dorazit jen verze Heritage. V každém případě ale transformace probíhá na základě specifických dílů, což je podobný postup jako aplikuje Yamaha u svých sedmistovkových modelů. 

Motocykl využívá vodou chlazený řadový dvouválec o objemu 693 cm3 s maximálním výkonem 55kW (75 koní) a maximálním točivým momentem 68Nm se šestistupňovou převodovkou, který je zasazen do mřížového ocelového rámu. Zadní tlumič monoshock s nastavitelným předpětím spojuje kyvnou vidlici s rámem a je umístěn ve vodorovné pozici pro větší komfort jezdce. Vpředu najdeme nastavitelné vidlice a 18" kolo s 320 mm kotoučovou brzdou a vzadu pak 17" kolo s 260 mm kotoučovou brzdou. Výrobcem udávaná suchá hmotnost motocyklu je 183 kg. Ve výbavě s ABS, full LED světlomety a malým kulatým LCD displejem ve středu řídítek. 

Pro představu diferencování modelů můžeme zmínit, že i přesto že oblast nádrže zůstává u všech modelů stejná, tak verze Sport vpředu využívá 17" kolo, níže posazená řídítka, jednomístné sedlo a kulatý LED světlomet.

Ve variantě Heritage jsou nainstalována klasická zvednutá řídítka, krátký přední blatník, dvoumístné sedlo a silniční pneumatiky s hrubším dezénem.

A Adventure přichází s drátěnými koly, endurovým vzorem pneumatik, jiným podvozkem, předním plexisklem a bočními brašnami. 

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Výrobce udává, že prodej motocyklu by měl být v Evropě zahájen v druhé polovině roku 2021, ale ceny zatím nebyly zveřejněny.