Ducati se s Multistradou daří. Připomeňme, že se ji daří s tímto modelem dlouhodobě. Deset tisíc kusů ročně byl u Multistrady standard. Nyní má ale Ducati v prodeji čtyři modely. A 10 tisíc kusů ročně by měla prodat jen V-čtyřky.

Jak možná někteří z vás zaregistrovali, na začátku roku 2021 došlo ke spojení dvou zvučných značek. Lépe řečeno, ke svatbě z rozumu, kdy každý z partnerů přinese něco do společné domácnosti. A na druhou stranu, každý z nich si odnese nějaké bonusy.

Existuje jen několik málo motocyklových značek, které tvoří historii lidstva. 100 let je přitom číslo, kterým se nemůže chlubit jen tak někdo.

Znáte to, když máte pod zadkem pořádné stádo koní a vaše pravé zápěstí by jim neustále chtělo popouštět otěže? Tenhle pocit ale u Indian Scout Sixty nečekejte. Tady sice máte pod zadkem také pěkně vybavené stádo, ovšem nikoliv plnokrevných hřebců, ale Huculů a jízda pak podléhá úplně jiným pravidlům.

Ducati představila rozšíření řady svých power cruiserů o nový XDiavel Black Star a Dark, které se tak přidávají k verzi S. Ten tak vstupuje do sezony s výkonnějším motorem, splněnou normou Euro 5, přepracovaným vzhledem a upraveným výfukem.

Indian Motorcycle v roce 2017 představil závodní speciál pro americký flat track, který nesl označení Indian FTR 750. Ve fabrice se však nad tímto konceptem zamysleli detailněji a upekli tak závoďáku z ploché dráhy většího civilního bratříčka, který vzbudil obrovskou vlnu zájmu. Nejinak tomu bylo i u mě, s tím bonusem, že jsem dostala příležitost tuhle divokou kartu fabriky po svém vyvenčit.

Jawa jde ve šlépějích mnoha jiných značek. Nechává manuální práci na někom jiném a ze světové produkce si vyzobává produkty, které se hodí do jejího portfolia. Ze čtyř produktů, které Jawa prodává jsou aktuálně 3 vyrobeny jinými výrobci. A Jawa si je případně designově doladí podle svého. K těmto třem motocyklům by se měl přidat čtvrtý.

Prodeje Tuona 660 jsou na spadnutí a první kousky se již dostávají do rukou motocyklových redakcí. Zejména pokud se jedná o oficiální celosvětovou prezentaci. Co můžeme od nejnovějšího středněobjemového naháče očekávat?

Vývoj elektrických motorek se rapidně posouvá každým rokem a jinak tomu není ani u italského výrobce Tacita. Ten si navíc pohrává s metou nejvyšší a to postavit své elektrické enduro na start nejtěžšího závodu světa.