Za rok 2018 se koncernu Piaggio podařilo prodat 603600 vozidel, což je o 9,2% více. než v roce 2017. Vozidel je zmíněno záměrně, protože motocyklů a skůtrů (jednostopých vozidel) bylo prodáno 393100 kusů, což je oproti roku 2017 nárůst o 4,6%.

Švýcarský dealer Honda, firma Brivemo Motos si vzal do parády silničního retro naháče CB1000R, aby z něj postavil agresivního scramblera.

Bombardier, tedy přesněji BRP, není neznámá firma. Patří pod ní Can-Am, Skidoo a třeba také výrobce motorů Rotax. BRP nyní skoupila aktiva Alta Motors a hodlá je využít do svých produktů.

BMW začíná čím dál tím více inklinovat k elektrifikovaným motocyklům. Z původního kategorického NE elektickým motocyklům se dostaly na trh elektrické skůtry. Vloni si BMW patentovalo elektricky poháněné přední kolo a letos si patentuje elektrický motor uvnitř boxerového motoru.

Je potřeba se zeptat, kde jinde umějí klasické motocykly lépe než v Indii? Technický pokrok se v této zemi zastavil na tak dlouhou dobu, že jejich motorky nestačily zestárnout a zase se dostaly do kurzu.

Závodní okruh ve Španělsku byl dějištěm testovacích dní firmy Triumph, která na něj mimo jiné vytáhla testovací mulu - Daytonu s motorem 765 ccm.

Suzuki Virus GSX-R1000R je vpodstatě vyslečená plnohodnotná superbike motorka GSX-R1000RR. O její uvedení na trh se zasloužil Francouzský dealer Suzuki, firma Virus.

Moto Guzzi se omlouvá svým příznivcům, že nedosáhla svých slibů a nezačala vyrábět svoji novinku V85TT do konce ledna, jak v listopadu přislíbila. Firma zaznamenala týdenní zpoždění...

Už jen ten složitý název vypovídá o něčem speciálním. Jednomu by se při vyslovení udělal na jazyku uzel, nakolik je celý název motorky složitý. A aby ne. Každé písmenko si nechá Kawasaki náležitě zaplatit. Jedná se o jeden z deseti nejdražších motocyklů, který si můžete v sezóně 2019 koupit.