To, že se jedeme projet na motorce, abysme si vyvětrali hlavu a očistili svou duši od starostí běžného dne, to děláme téměř všichni. Víme že to funguje, ale doposud tento fakt nikdo nekvalifikoval. Až nyní.

Každá větší firma vyvíjí elektrický motocykl. Vývoj je totiž dlouhý a nikdo neví, jak se tyto stroje ujmou. Pokud by se ujaly a firma by stála nad čistým papírem, mohl by ji ujet vlak, který by pak dlouhé roky doháněla. Při rozhovoru na Boloňské univerzitě uvedl CEO Ducati Claudio Domenicali, že Ducati brzy uvede elektrickou motorku.

Švýcarské městečko Neuchâtel se stalo dějištěm světové premiéry stroje Ducati Desmosedici GP19 - nového speciálu, se kterým bude Andrea Dovicioso a Danilo Petrucci bojovat v letošním roce o pohár mistrovství světa silničních motocyklů.

Na to, že zde máme návrat do minulosti v podobbě klasických motocyklů jsme si už zvykli. Kulaté světlo, jednoduché a funkční tvary doplnil styl neo-retro, který ke klasickým tvarům přidává LED osvětlení, LCD a TFT přístroje a moderní technologie.

Tuhle jeden všeobecně uznávaný člověk prohlásil, že "nejlepší motorka je kurva nová motorka". I tak uvažují někteří náctiletí, kterým schne inkoust na papírech s nápisem A2.

Indian již delší dobu není jen obstarožním křižníkem s třásněmi a hlubokými blatníky. Značka se již čtyři roky snaží pronikat do segmentů masových silničních motocyklů a Raven by mohl být sportovní kapotovaný motockl. A nebo...