Benelli TNT 600, která se v Evropě prodávala coby BN600 prošla omlazovací kůrou a měla by se znovu vrátit na evropské trhy.

Emisní norma Euro 5 zkosila nejeden model. Některé značky zareagovaly rychle, jiné pomaleji. A některé upřednostnily více prodávané modely a ty méně si nechávají na později. Jako Benelli BN600. Ta se s omlazeným designem a novým výfukovým systémem hodlá vrátit na evropské trhy.

Benelli nám dělá v designu modelu trochu hokej. Protože... v přiloženém dokumentu je fotografie zeleného modelu s designem masky z roku 2018 a s výfuky pod sedačkou. V červenci roku 2019 se objevila žlutá varianta a přitom se v srpnu 2019 objevila hrášková varianta s dvojitým světlem.

A tudíž vlastně úplně nevíme jaká varianta TNT 600 (BN 600) bude ta konečná. Poslední je světle zelená - s dělenými světly. Zvěsti ale tvrdí že vyhrát měla žlutá varianta. No a tak se necháme překvapit.

Benelli hovoří o tom, že mimo Euro 5 bude největší změna na plastech. Jiné jsou bočnice kolem chladiče, jiná sedačka jezdce a spolujezdce, jiné jsou podsedlové plasty, které nyní nepotřebují chladící otvory, protože výfukový systém již není nad zadním kolem, ale kompletně pod motorem a kyvnou vidlicí.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

 

Čtyřválcová šestistovka by měla mít výkon 82 koní a 51 Nm kroutícího momentu. Stroj je vybaven dvoukanálovým systémem ABS Bosch 9.1MP, který umí obsluhovat náklonové ABS. A je tedy možné že nová BN600 bude také ABS s náklonovou funkcí disponovat. Stroj je vybaven podvozkem Marzocchi a kola brzdí třmeny Brembo - vpředu monobloky Brembo M4.32.