V britském Solihullu se pod vedením indického TVS Motor Company původní personál pustil pořádně do práce a po své vlajkové lodi V4SV, tak představuje další perlu, zatím ve stádiu prototypu, která by měla být kompletně vyrobena v Anglii. Jedná se o motocykl V4CR, přičemž poslední dvě písmena odkazují na historii a označují Café Racer. 

V4CR je postaven na stejném motoru V4 o objemu 1200 ccm jako jeho starší bratr V4SV a produkuje stejný výkon a sílu - 185 koní a 125 Nm. Rám je dostupných informací výrazně zkrácen a palivová nádrž by měla být vyrobena z uhlíkových vláken stejně jako panely karoserie. K výrobě rámu a kyvného ramene by pak měl být použit hliník.  

nona2

Historický vztah Nortonu k závodům TT není asi třeba vzpomínat. Prototyp V4CR se sice drží klasických designových prvků café racerů, jako je jednomístné sedlo s typickým žihadlovým zakončením, sklopená řídítka a kulatý světlomet. Nebojí se je ale zasnoubit s moderními materiály a pohledy, které pak dohromady s řemeslným zpracováním a nadprůměrným výkonem dělají ze stroje ostře nabitý kulervoucí závodní speciál pro fajnšmekry.

nona1

O ceně můžeme jen spekulovat, ale podle ceny staršího bratra V4SV se jistě nedostane pod hranicí dvou milionů korun.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY