Není 200 koní u Yamahy R1M málo? Nebo 215 koní u BMW HP4? Nebo 225 koní u Ducati Panigale Superleggera? Ano, je to stále málo, tvrdí u Aprilie.

Týmy závodních inženýrů u Aprilie se zkušenostmi z Moto GP a WSBK se spojili, aby své umění prodali i širším masám po výkonu dychtících fanoušků. Jejich počinem je model Faktory Works-GP. Co na tom že stroj není určen pro silniční použití. Nabídnou Běžnému Frantovi Uživateli vskutku závodní stroj za výrazně lepších cenových podmínek. Zájemce si může vybrat ze čtyř výkonostních/kvalitativních/cenových kategorií RSV4 FW-SSTK1, FW-SSTK2, FW-SBK a FW-GP, které poskytují výkon od 204 do 250 koňských sil.

Součástí ceny za každý model stroje je technický a jízdní trénink jezdce, který umožní se co nejrychleji adaptovat na nový stroj a stroj je taktéž specialisty nastaven dle potřeb pilota. Součástí modelu GP je i celý testovací den na okruhu s techniky týmu Moto GP a s trenérem, který jezdce na novém stroji důkladně rozjezdí.