Komu se stýská po nedostatkovém modelu HP2 nechť zbystří. Touratech vyjíždí s vlastním strojem, jehož základ pochází z BMW NineT. A nezůstal kámen na kameni.

Touratech je po dlouhá léta synonymem enduro ježdění. Výrobce příslušenství se dobře etabloval v cestovně-endurové komunitě a rok co rok rozšiřuje svůj záběr. Před několika lety to už už vypadalo že společně s BMW vyjede s motocyklem Rambler, ale fanoušci se nakonec nedočkali. Údajně z toho důvodu, že BMW ze společného projektu vycouvalo. Nyní Tourtech zkouší druhý pokus. A rovnou do moderní kategorie scramblerů.

Touratech R9X je ultimátní offroadboxer, který byl i otestován v hard enduro závodu Romaniacs v roce 2017, kde se s ním jezdec Gerhard Forster umístil na čtrnáctém místě v kategorii Iron. Stroj je postaven na základech BMW R1200 NineT. A nezůstal kámen na kameni. Instalován je kompletní podvozek Touratech, který disponuje plnou škálou nastavitelnosti. Nasazeny jsou hard offroad kola Haan Wheels s odolnými hliníkovými ráfky o rozměru 21 a 18 palců. Mezi motorem a převodovkou je speciální sintrovaná spojka od ZF Race Engineering, lehký výfuk od AC Schnitzer, 7" LED přední světlo od firmy Speaker, řídítka Magura, hydraulické pumpy Magura HC3 se sklopnými páčkami a LCD přístrojový panel od Motoscope Pro.

 

Rám BMW NineT je zesílen dvěma šroubovanými příčkami a celá zadní část je nově postavena. Stroj je samozřejmě ověšen celou plejádou doplňků, které Touratech pro motocykly BMW vyrábí. Motor zůstal nedotčen, stejně jako kyvka a kardan. Každá R9X bude postavena ručně v manufaktuře Touratech a bude jich vyrobeno pouze 5 kusů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY