Poslední nákresy Kawasaki, které se objevily na Japonském patentovém úřadě naznačují, že Kawasaki není daleko od dokončení vývoje elektrifikovaného motocyklu.

To, že si Kawasaki nechá něco patentovat automaticky neznamená, že to použije. Ale Kawasaki není Suzuki a obvykle, co si zapatentuje, to se dříve nebo později objeví v produkci. To, že Kawasaki pracuje na elektrostroji se šušká už nějakou dobu. Bodejť by ne - je to obrovský konglomerát, který na to má finanční i lidské zdroje.

eleka1

Nákres z patentového úřadu ukazuje stroj s bateriemi na místě kde je nádrž a s motorem pod nimi, podobně jako mají technické řešení motocykly Brammo. Součástí nákresů je také chladící systém motoru, který využívá vodní okruh. Není to zcela poprvé, co si Kawasaki něco elektrického patentovala. Již v roce 2017 si patentovala výměnný systém baterií a elektrickou Ninu 400.  Na patentu motoru je zajímavé to, že jakkoliv se jedná o elektromotor, Kawasaki uvažuje o instalaci spojky.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY