Vypadá to, že v anglickém Hinckley si chtěl někdo udělat dovolenou a z vývojového střediska si vypůjčil dosud neuvedený Rocket 3 ve specifikaci GT.

Tento motocykl byl totiž spatřen na Chorvatské riviéře a to rovnou ve dvou vývojových variantách. Stříbrný model měl oproti již uvedenému modelu TFC navíc malý větrný plexištítek nad světlem, byla osazena větší sedačka spolujezdce, za kterou byla umístěna madla pro spolujezdcův lepší úchop. A změn je víc. Motocykl má stříbrný rám a brýle předních vidlí. Instalována jsou i vyšší řídítka, výfuky mají jiný tvar, mimoto že na nich nejsou karbonové krytky, jako jsou na high-end modelu TFC.

Všeobecně, karbonu je na motocyklu mnohem méně, což by se mohlo pozitivně podepsat na nižší ceně. Klíčové komponenty ale zůstávají shodné. Instalován je stejný podvozek, brzdy Brembo Stylema, digitální přístrojový panel z TFC a stejná jsou i kola. Červený model Rocket 3 měl nižší štítek ve stylu vrcholného TFC, měl obdobná nízká řídítka a celkově vypadal jako špičkový TFC s ořezanou veškerou drahou kosmetikou.

 

rgt1

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Vypadá to tedy tak, že mimo 750-kusové limitované edice Triumph Rocket 3 TFC bude později k dispozici několik dalších individualizovaných verzí. Zřejmě i za jinou cenu, než je 750 tisíc Kč za vrcholný limitovaný model.