Triumph už velmi dlouho a velmi opatrně spolupracuje s indickou společností Bajaj Auto. Společně vyvíjejí nový motocykl, který by mohl dělat vrásky na čele zejména KTM.

Proč zrovna KTM? Pohledem na zachycený motocykl si nelze nevšimnout, že si Bajaj nebere servítky a bere si inspiraci u KTM Duke 390, který pro KTM vyrábí. Letmým pohledem si můžeme všimnout, že mimo předního blatníku je stejný celý předek a když pomineme že Triumph bude mít řetěz na pravé straně motocyklu, tak stejná jsou třeba i kola.

Triumph má namontovány i stejné brzdy - vpředu radiální třmen Bybre a podle Youtubera MOTOBOB, který měl údajně nového Triumpha vidět na vlastní oči, testovaný motocykl měl dokonce i celý přístrojový panel KTM. Ten samozřejmě může být (a jistojistě bude) v sériové výrobě vyměněn za Triumph-specifický model.

Bajaj Auto je zodpovědný za výrobu a montáž a co se proslýchá, dokonce i za celý vývoj, který mu anglická firma zadala. Příjemné je, že jakkoliv Bajaj čerpá ze své široké nabídky komponent, motor nese typické znaky Triumph, konkrétně vodou chlazený motor s přiznaným klasickým žebrováním, výrazná matice svodu před hlavou válce a typická boční víka motoru, která charakterizují design řady Street a Bonneville.

Nový Street by měl být jednoválec a proto u něj můžeme vidět výfuk a výfukový svod pouze na jedné straně. Taktéž není prozatím jisté jaký mode mít motor objem. Hovoří se o rozpětí 350-500 ccm, přičemž právě 400 je ta nejpravděpodobnější varianta.

Zachycen byl také tento motocykl ve verzi "Street Scrambler". Měl vysoký přední blatník, vpředu 19-palcové kolo, bástry a vyšší plexištítek. Je tedy možné, že Triumph brzy po vydání nového Streeta vyjede i s tímto Scramblerem, pokud tedy Scrambler nevyjde dokonce dříve.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Vyfotografované motocykly jsou samozřejmě prototypy a testovací muly. Nemusí představovat finální modely a tak se komponenty mohou ještě změnit. Je tedy možné, že to co dnes vypadá jako z KTM nakonec v modelu vůbec nebude a bude to více Triumph specifické.