S tím jak se QJ Motor zabydluje v Evropě, stejně tak cílí na evropské zákazníky. Právě kvůli nim plánuje uvést na trh superbike, který by mohl konkurovat nejvyšším modelům Ducati, BMW, či Aprilie. A samozřejmě veliké japonské čtyřce.

KTM 690 Enduro a SMC je takový dinosaurus, který se objevil poprvé v roce 2007 a v roce 2025 mu bude tudíž už 18 let. Po dobu své existence procházel jistými evolučními kroky, které se v posledních letech zaměřovaly víceméně jen na elektroniku. V roce 2025 by měla přijít opravdová revoluce.

Netrpělivě očekávaná novinka od Benelli právě dorazila do ČR. Naše redakce vše ověřila osobně u společnosti Nevima Group, která sem značku dováží a pořídila i několik fotografií. Jaký TRK 702 na první pohled je a budeme ho testovat?

CFMOTO na Filipínách oficiálně představilo velmi očekávaný model 450NK. Po svém prvním uvedení na trh v Číně před několika měsíci, tak tento sportovní naháč přistál na tomto souostroví, což je významný krok pro expanzi společnosti CFMoto na trhy jhovýchodní Asie.

O elektrifikačních snahách Kawasaki se už nějakou dobu mluví. Tyto aktivity zelené stáje vyplývají z potřeby diverzifikace jeho portfolia od produktů ostatních výrobců. Bude tato snaha úspěšná? První elektrické modely napoví.

Je tomu již 30 let, když z ruky designéra Miguela Angela Galluzziho vyjel na svět první Monster od Ducati. Za oněch 30 let bylo vydáno nespočet jeho variant, od motorů s objemem 400 kubíků, až po Monster 1200S, osazený motorem ze superbike s výkonem 160 koní.

Se čtyřmi argumenty nastoupili "zelení" proti motorkářům, kteří se již po více než 100 let projíždějí po písečných dunách Oceano Dunes - Pismo Beach na jihu od kalifornského San Jose. Setrvalý tlak vyústil k soudním žalobám, které zelení prohráli.

"Jmenuji se Kámen, B-L-O-N-D Kámen", což je hláška z filmu RRRrrr!!!, ve kterém se zřejmě hodlá inspirovat Honda při představení svého malorážkového supersportu. Protože čím víc R je v názvu, tím větší Kámen...