Poté, co Ducati oznámila v říjnu loňského roku, že vstoupí do segmentu offroad a konkrétně motokrosových motocyklů, několik měsíců bylo ticho po pěšině. A protože se MX sezóna blíží, nastává čas představení všeho, co rudý tým Ducati Corse Off-Road má v rukávu.

KTM čeká těžký rok 2024. Letošní sezóna by měla být v duchu 9% růstu, což je citelné ochladnutí po předchozích letech růstů dvouciferných. Na příští rok zřejmě čeká KTM utužení konkurenčního boje a proto se poohlíží po výrobně levnějších destinacích.

Se značkou Gilera to jde poměrně často nahoru a dolů. Vznikla již v roce 1909 a po smrti zakladatele se dostala v roce 1956 do rukou koncernu Piaggio. V počátcích pod novým vlastníkem žila ze svého historického dědictví a vyráběla motocykly o objemu až 500 ccm, s nimiž úspěšně působila na závodních okruzích. Postupem času se ale v koncenru věnovala spíše maloobjemovým a zejména dvoutaktním modelům, které ji pomalu ale jistě stahovaly ke dnu.

Skupina britských nadšenců do motocyklových technologií stojí za vznikem značky Langen, která se blýskla na světové scéně vznikem motocyklu Langen Two-Stroke. Nyní se velmi nápadně vkrádá do mnohem větší objemové kategorie.

Suzuki vytváří novou a další iteraci svého úspěšného modelu GSX-S. Poté co uvedlo na trh GSX-S1000X a GSX-S1000GT, tentokrát přichází s motocyklem se vzpřímenou jízdní pozicí, cílící na cestovatele, kteří se rozhodují například mezi Ducati Multistradou a BMW řady XR.